نیروگاه ۷۱۲ مگاواتی قم هم بورسی شد

نیروگاه ۷۱۲ مگاواتی قم هم بورسی شد با ثبت نماد بورسی «بپیوند» برای شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس (نیروگاه قم)، تعداد شرکت‌های بورسی بنیادمستضعفان به ۳۳ شرکت رسید. به گزارش مناقصه‌مزايده به نقل از روابط‌عمومی ‌بنیاد‌مستضعفان، شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس(سهامی‌عام) مالک نیروگاه قم پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در بازار سرمایه، […]

نیروگاه ۷۱۲ مگاواتی قم هم بورسی شد

با ثبت نماد بورسی «بپیوند» برای شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس (نیروگاه قم)، تعداد شرکت‌های بورسی بنیادمستضعفان به ۳۳ شرکت رسید.

به گزارش مناقصه‌مزايده به نقل از روابط‌عمومی ‌بنیاد‌مستضعفان، شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس(سهامی‌عام) مالک نیروگاه قم پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در بازار سرمایه، از تاریخ بیست‌دوم مردادماه سال‌جاری به عنوان سی‌وسومین شرکت بنیادمستضعفان در فهرست شرکت‌های فرابورس ایران ثبت شد.

براساس این گزارش، شرکت برق و انرژی پیوند گسترپارس به‌عنوان مالک نیروگاه سیکل ترکیبی ۷۱۴ مگاواتی قم فعالیت می‌کند که جزء شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ برق و انرژی صبا وابسته به بنیادمستضعفان است.

سهام این نماد قرار است طی هفته‌های آتی به صورت عرضه اولیه و به عنوان دویست‌و‌بیست‌وسومین نماد معاملاتی (شصت‌ودومین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران در معرض فروش قرار گیرد و براساس اعلام صورت گرفته، در عرضه اولیه این نماد، ۱۵درصد سهام این شرکت به خریداران واگذار می‌شود.