چکاندن ماشه با تفنگ خالی‌!

  چکاندن ماشه با تفنگ خالی‌!       هرچه خواستیم از کنار این شکایت آمریکا از ایران به‌خاطر نقض برجام بگذریم و به روی مبارک‌مان نیاوریم‌، نشد که نشد‌! البته نه اینکه مسأله مهمی ‌نیست‌، این اقدام حضرات آمریکایی خودبه‌خود طنز است آن هم از نوع بی‌مزه و لوس که پوزخندی برایش کفایت می‌کند‌!      معلوم […]

 

  1. چکاندن ماشه با تفنگ خالی‌!

      هرچه خواستیم از کنار این شکایت آمریکا از ایران به‌خاطر نقض برجام بگذریم و به روی مبارک‌مان نیاوریم‌، نشد که نشد‌! البته نه اینکه مسأله مهمی ‌نیست‌، این اقدام حضرات آمریکایی خودبه‌خود طنز است آن هم از نوع بی‌مزه و لوس که پوزخندی برایش کفایت می‌کند‌!

     معلوم نیست چطور به این جمع‌بندی رسیدند که از ایران شکایت کنند؟! لااقل در پشت‌پرده با یکی از دوستان اروپایی خوش‌خط‌وخال خودتان زدوبندی می‌کردید تا آنها پا پیش بگذارند و بعد شما در پشت سر آنها راه بیفتید‌، یا فی‌المثل دست به دامان تنها متحد خود در آخرین رأی‌گیری شورای امنیت‌، همان کشور بزرگ و قدرتمند دومینیکن‌، می‌شدید که به عنوان یک کشور آزاد و مستقل و غیرتمند‌! پا در کفش ایران می‌کرد.

     کشوری که خودش از برجام خارج شده و آن را بدترین معاهده می‌دانست و رئیس‌جمهور عاقل و فهمیده و همه‌چیز تمامش‌! قول پاره‌پوره کردن برجام را داده بود‌، چه به شکایت از ایران به جهت نقض برجام‌!

     این یک بام و دوهوایی آمریکایی‌ها هم نوبر است‌، دم انتخاباتی چه دست‌وپا و جست‌وخیزی می‌زنند‌، حالا چند درصدی ترامپ‌جانتان از جو بایدن‌تان عقب افتاده است‌، این گربه‌رقصانی‌ها چه معنی دارد.

     همچین دست پیش گرفته‌اند و چشم در چشم دنیا دم از نقض و خلاف و دور زدن و زمین گذاشتن برجام می‌زنند، گویی یا خلق‌ا… دو سال و اندی است خواب بوده‌اند یا حضرات در خلسه طویل‌المدت سیر می‌کرده‌اند.

     البته هوشنگ‌خانی که ما باشیم می‌گوییم‌، شک نکنید این قیافه‌های اخمو و زیربار نرفتن‌های اروپایی‌ها همان حکایت دست پس زدن و با پا پیش کشیدن است و در اندرونی‌ها حرف‌ها زده شده و قرار‌ها گذاشته شده است و شوآف‌های ویترینی برای وجه بین‌المللی و شیره مالیدن سر دیگران است.

     بالاخره از جناح فیل و باند الاغ‌ها (جمهوریخواه و دموکرات آمریکایی) و کفتار پیر انگلیسی هرچه بگویی بعید نیست‌، حال در ذهن بیمار خود چه می‌پرورانند و قرار است چطور آمریکای رفته از برجام‌، مدعی نقض برجام شود و حرفش را به کرسی بنشاند باید دید که چه شعبده‌ای از آستین مکر و حیله خود در می‌آورند‌!

      

                                                            هوشنگ‌خان