حضور کارشناسان بانک صادرات در نمایشگاه

حضور کارشناسان بانک صادرات در نمایشگاه بانک صادرات ایران در سالن ۴۴A نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حاضر است و به معرفی محصولات و خدمات این بانک می‌پردازد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک صادرات ایران، همچنین با استقرار کارشناسان بانکی در حوزه‌هایی همچون بانکداری الکترونیکی، اعتبارات و ارزی در حال ارایه خدمات به بازدیدکنندگان نهمین […]

حضور کارشناسان بانک صادرات در نمایشگاه

بانک صادرات ایران در سالن ۴۴A نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حاضر است و به معرفی محصولات و خدمات این بانک می‌پردازد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک صادرات ایران، همچنین با استقرار کارشناسان بانکی در حوزه‌هایی همچون بانکداری الکترونیکی، اعتبارات و ارزی در حال ارایه خدمات به بازدیدکنندگان نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

این نمایشگاه دیروز و با حضور معاون اول رییس‌جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی، رؤسای کل بیمه مرکزی و بانک مرکزی، مدیران عامل بانک‌ها، بیمه‌ها، کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه پول و سرمایه افتتاح شد.

 

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری بوده و شرکت راهکار تجارت کوشا مجری برگزاری این نمایشگاه است.