مجمع بانک گردشگری برگزار شد

مجمع بانک گردشگری برگزار شد مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری در روز یکشنبه بیستم تیر ماه ۹۵ در محل هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور حدود ۸۲ درصدی سهامداران برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مجمع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی ۹۴ قرائت شد […]

مجمع بانک گردشگری برگزار شد

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک گردشگری در روز یکشنبه بیستم تیر ماه ۹۵ در محل هتل‌های فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور حدود ۸۲ درصدی سهامداران برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مجمع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی ۹۴ قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک در حوزه‌های مختلف و نیز برنامه‌های آتی قرار گرفتند.

در آغاز این نشست، رییس هیأت مدیره بانک گردشگری در سخنانی، با تأکید بر این‌که تلاش کلیه مدیران و همکاران بانک معطوف تأمین منافع سهامداران در عین رعایت قواعد و قوانین بانک مرکزی است، اظهار داشت: مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه نگهداشت آن لازمه رسیدن به اهداف است و ما در پیمودن این مسیر چشم به همیاری و حمایت سهامداران و تلاش هر چه بیش‌تر پرسنل داریم.

خسرو خواجه حسنی در ادامه گفت: با توجه به رشد حجمی و کیفی مشتریان بانک که در گزارش هیأت مدیره هم آمده است و نیز اهمیتی که دولتمردان به صنعت گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال آفرینی و خروج از رکود در کشور قائل شده‌اند، اطمینان داریم که آینده روشنی در انتظار این بانک نوپا و پویا است.

 

همچنین بر این اساس، افزایش سپرده‌های بانک، افزایش مانده خالص تسهیلات، افزایش ضمانت‌نامه‌های صادره، افزایش تعداد شعب و افزایش سرمایه بانک مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های بانک در سال مالی پیش رو خواهد بود. علاوه بر این در این مجمع انتخاب روزنامه رسمی بانک، تعیین حسابرس قانونی، و تعیین سود سهام انجام شد.