خلاقیت و نوآوری، نیاز امروز مدیریت شبکه‌های آبیاری است

خلاقیت و نوآوری، نیاز امروز مدیریت شبکه‌های آبیاری است مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان از تقویت ایده‌های نو در چارچوب استقرار نظام پیشنهاد‌ها در این شرکت خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمد اسلامی که در آیین شکرانه فطر در جمع کارکنان شرکت بهره‌برداری شمال خوزستان سخن می‌گفت، افزود: در این راستا کمیته […]

خلاقیت و نوآوری، نیاز امروز مدیریت شبکه‌های آبیاری است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان از تقویت ایده‌های نو در چارچوب استقرار نظام پیشنهاد‌ها در این شرکت خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمد اسلامی که در آیین شکرانه فطر در جمع کارکنان شرکت بهره‌برداری شمال خوزستان سخن می‌گفت، افزود: در این راستا کمیته مرکزی نظام پیشنهاد‌ها و ۴ کمیته کارشناسی آن استفاده از خرد جمعی را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند و به زودی نتایج عملی مشارکت همکاران را شاهد خواهیم بود.

وی استفاده بهینه از آب، افزایش بازده آبیاری، منطقی کردن هزینه‌ها و ارتقای بهره‌وری را از جمله موضوعات قابل بررسی عنوان کرد و گفت: اصلاح روش‌ها، رویه‌ها و دستورالعمل‌ها و افزایش کارایی آن‌ها در تحقق مطلوب این اهداف نقش مهمی دارد.

اسلامی، به ضرورت نقش‌آفرینی یکایک کارکنان در مدیریت امور جاری شرکت اشاره کرد و گفت: به هم قول بدهیم با یک برنامه‌ریزی خوب، وجدان کاری و مسؤولیت‌پذیری در سالی که به نام اقدام و عمل نامگذاری شده، شاهد یک تغییر و تحول مشهود باشیم.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان از تلاش جهادی کارکنان در هوای گرم ماه رمضان قدردانی کرد.