اساسنامه پژوهشی در سطح دانش آموزان طراحی شود وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مبنای کار پژوهشی باید در دانش آموزان نهادینه شود تابتوانیم درآینده شاهد دستاوردهای مطلوب علمی درکشورباشیم، گفت: سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی باید اساسنامه پژوهشی درسطح دانش آموزان طراحی و اجرا کند. به گزارش مناقصهمزایده از مرکز اطلاعرسانی و روابط […]
اساسنامه پژوهشی در سطح دانش آموزان طراحی شود
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مبنای کار پژوهشی باید در دانش آموزان نهادینه شود تابتوانیم درآینده شاهد دستاوردهای مطلوب علمی درکشورباشیم، گفت: سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی باید اساسنامه پژوهشی درسطح دانش آموزان طراحی و اجرا کند.
به گزارش مناقصهمزایده از مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیاصغرفانی در جلسه گزارش عملکرد سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی در دولت یازدهم و همچنین ارایه برنامههای پیشرو تا پایان این دولت که در ساختمان اصلی سازمان و با حضور علیرضاجدایی، رییس مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی، محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی، رضامددی، رییس ستاد اجرایی سند تحول بنیادین و جباررضایی، مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: ارایه گزارش عملکرد توسط بخشهای مختلف میتواند علاوه بر خود ارزیابی نسبت به برنامههای انجام شده، نیم نگاهی به آینده داشته باشد بهطوری که برنامههای در پیش رو، در مدت باقی مانده این دولت به سرانجام برسد.
وی با بیان اینکه در تنظیم گزارش مدیریتی باید تصویری از شرایط تحویل آموزش و پرورش در آغاز فعالیت دولت یازدهم ارایه شود، تصریح کرد: بیان چالشها، ضعف و نقاط قوت باید مبنای انجام اقدامات آموزش و پرورش قرار گیرد تا بتوانیم متناظر هر چالشی، یک اقدام عملی را تعریف کنیم.
عضو کابینه تدبیر و امید با تأکید بر ارایه گزارش واقعی از اقدامات انجام شده بدور از هیجانات کاذب، افزود: باید در تنظیم گزارش، اقدامات انجام شده و برنامههای پیش رو منطبق بر بندهای سند تحول بنیادین و سیاستهای ۵گانه آموزش و پرورش باشد بهطوری که خروجی این گزارش بتواند برای مخاطبین و جامعه تصویری از عملکرد آموزش و پرورش را ارایه کند.
وزیر آموزش وپرورش افزود: در فرصت باقی مانده این دولت، اولویتبندی اقدامات به گونهای مدیریت شود تا بر اجرای کامل برنامههای اصولی خدشهای وارد نشود و بتوانیم برنامههای اولویت دار نظام تعلیم و تربیت برای مدیران آینده آموزش و پرورش را پیشنهاد کنیم.
عضوکابینه تدبیر و امید با اشاره به اجرای شتابزده نظام تحصیلی ۶٫۳٫۳ تصریح کرد: در شهریورماه ۹۲ و آغاز بهکار آموزش و پرورش دولت یازدهم در بازدید از معاونت ابتدایی گزارش شد که با اجرای این سیاست باکمبود ۲۴ هزار معلم مواجه هستیم و برای حل آن هم هیچ راهکاری در نظر گرفته نشد
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.