۳۰۵۳ مناقصه – دهیاری رسالت – خرید و نصب دوربین‌های پایش ترافیکی در سطح شهرک

آگهی مناقصه (نوبت اول) دهیاری رسالت در نظر دارد پروژه‌ عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذی ربط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی نامه صلاحیت در رشته مربوطه مي باشند، دعوت می‌گردد مطابق جدول […]

آگهی مناقصه (نوبت اول)

دهیاری رسالت در نظر دارد پروژه‌ عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذی ربط واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی نامه صلاحیت در رشته مربوطه مي باشند، دعوت می‌گردد مطابق جدول ذیل به دهیاری رسالت مراجعه نمایند.

ردیف

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

شرایط

نحوه پرداخت

۱

خرید و نصب دوربین‌های پایش ترافیکی در سطح شهرک به شرح اسناد مناقصه

۱۳٫۳۶۱٫۱۰۱٫۰۰۰

۶۶۸٫۰۵۵٫۰۵۰

اخذ تأییدیه از حراست فرمانداری تهران

کاملاً نقدی

توضیحات:

پاکت الف: دعوتنامه شرکت در مناقصه، فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده شرکت در مناقصه

پاکت ب:آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت،مدارک مربوط به سوابق کاری مرتبط با موضوع آگهی، تعهد نامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت و تصویر صلاحیت و ظرفیت کاری شرکت مهر و امضاء شده، شرایط فنی خصوصی، شرایط عمومی شرکت در مناقصه،تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت،تصویر کارت رتبه بندی، تکمیل فرم مشخصات پیمانکار،تکمیل فرم ارزیابی حسن سابقه در کارهای قبلی، تکمیل فرم ارزیابی کیفی مناقصه‌گران

پاکت ج:برگ پیشنهاد قیمت به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص،معین و بدون ابهام بوده ومشروط نباشد)

هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند.

ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط عمومی:

۱-    تضمین شرکت در مناقصه می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی که به مدت ۳۰ روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد ویا واریز وجه نقد به حساب شماره ۱۰۰۰۱۴۹۷۵۶۰۵۷ نزد پست بانک شعبه فردوسی در وجه دهیاری رسالت  ارایه گردد و استرداد آن بعد از انجام قرارداد خواهد بود.

۲-   شرکت کنندگان در مناقصه می‌بایست  پیشنهادات و فرم‌های مربوطه را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.

۳-   رعایت کلیه مقررات و بخش نامه‌های دهیاری، معاونت برنامه ریزی استانداری و سایر مقررات حاکم بر پیمانکاران برای کلیه متقاضیان الزامی است.

۴-   در صورتی که هر یک از برندگان اول،دوم و سوم مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشوند ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۵-   متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مناقصه و خرید اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۱۰۰۰۱۴۹۷۵۶۰۵۷ نزد پست بانک شعبه فردوسی واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.

۶-   هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده پیمانکار می‌باشد.

۷-   هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۸-   میزان حسن انجام کار ۵٪ مبلغ قرارداد و مدت آن ۶ماه پس از تحویل قطعی پروژه می‌باشد.

۹-   میزان خسارت‌ها در پیش نویس قرارداد درج گردیده و پیمانکار ملزم به اجرای به موقع و صحیح موضوع قرارداد می‌باشد.

۱۰-          دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار است در این صورت سپرده‌ها مسترد خواهد شد.

۱۱-          شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری می‌باشد.

۱۲-          تاریخ ومحل توزیع و فروش نقشه‌ها و فرم‌های مناقصه و محل اخذ پیشنهادها: متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۳روز کاری جهت خرید اسناد مناقصه به آدرس:اتوبان بهشت زهرا، صالح آباد غربی، شهرک رسالت، خیابان کاووسی،پلاک ۶۹ ساختمان دهیاری مراجعه نمایند.

۱۳-          دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) میسر می‌باشد.

۱۴-          آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها: تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۹

۱۵-          تاریخ گشایش پاکت‌ها: ۲۳/۰۶/۱۳۹۹  ساعت: ۱۲:۰۰محل: ساختمان دهیاری رسالت (نمایندگان قانونی پیمانکاران مجاز به شرکت در جلسه کمیسیون می‌باشند)

*جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۳۶۲۹۹ و ۰۹۱۲۶۸۸۰۱۱۷  تماس حاصل فرمایید.