ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین

ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین و به روز بانکی تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک سینا، ضیاءایمانی در جمع همکاران منطقه شرق تهران، افزود: امروزه […]

ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات نوین

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از منطقه شرق تهران بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات نوین و به روز بانکی تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک سینا، ضیاءایمانی در جمع همکاران منطقه شرق تهران، افزود: امروزه با توسعه فناوری‌ها و تأثیر آن بر روند فعالیت بخش‌های مختلف، تلاش برای همراه شدن با این رهاورد قرن حاضر، یک ضرورت است. بنابراین برای موفقیت و جهش در عملکردها باید توسعه خدمات مبتنی بر فناوری را به عنوان یک ابزار توانمند در روند پیشرفت و تعالی، بیش از پیش مدنظر قرار دهیم. مدیرعامل بانک سینا در ادامه، با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین راه‌های سودآوری شعب، اعطای تسهیلات است، گفت: در این زمینه باید تلاش شود تا از طریق تعامل با مشتریان و معرفی بهینه محصولات و خدمات اعتباری بانک، زمینه تحقق درآمد و سودآوری پایدار فراهم گردد.