در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کرد

قائم مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کرد  هم‌اندیشی مدیران، کارشناسان و رؤسای شعب استان گلستان با حضور قائم مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر برگزار گردید. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی‌پور در این هم‌اندیشی با توجه به فرایند کاهش نرخ سود در نظام بانکی گفت: […]

قائم مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر

در جذب مشتری باید هنرمندانه عمل کرد

 هم‌اندیشی مدیران، کارشناسان و رؤسای شعب استان گلستان با حضور قائم مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر برگزار گردید.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، جواد فهیمی‌پور در این هم‌اندیشی با توجه به فرایند کاهش نرخ سود در نظام بانکی گفت: کاهش نرخ سپرده‌های بانکی و مهار تورم باعث شده مشتریان نسبت به نگهداری وجوه در حساب‌های قرض‌الحسنه تمایل بیش‌تری داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر افزود: اعطاء تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد از ویژگی‌های مؤسسه کوثر نسبت به سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است به همین جهت کارکنان با افزایش مهارت‌ها ی بانکی، آگاهی، ممارست در انجام کار، دقت و پیگیری مستمر و تمرکز و توجه به آموزه‌های دینی، مشتریان را از سنت پسندیده قرض‌الحسنه آگاه ساخته و آنان را به این سمت سوق دهند.

 

عضو هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر اظهارداشت: افزایش سهم حساب‌های قرض‌الحسنه رابطه‌ای مستقیم با سود و زیان داشته و تأثیر به‌سزایی در کاهش بهای تمام شده دارد لذا در جهت جذب منابع قرض‌الحسنه تلاش کنید.