معرفی و ارایه خدمات متنوع بانک ملی در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

معرفی و ارایه خدمات متنوع بانک ملی در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس بانک ملی ایران با ارایه جدید‌‌ترین خدماتش در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سالن ۳۱B (میلاد) شرکت دارد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک ملی ایران با آخرین دستاورد‌‌ها در برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، کارت‌های اعتباری، سی و هفتمین […]

معرفی و ارایه خدمات متنوع بانک ملی در نمایشگاه بانک، بیمه و بورس

بانک ملی ایران با ارایه جدید‌‌ترین خدماتش در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سالن ۳۱B (میلاد) شرکت دارد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک ملی ایران با آخرین دستاورد‌‌ها در برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، کارت‌های اعتباری، سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، کانون جوانه‌ها، کارت‌های الکترونیک، امور بازاریابی و خدمات شرکت کارگزاری بانک ملی ایران پذیرای بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

عرضه خدمات کارت اعتباری ۵ و ۱۰ میلیون تومانی بانک ملی نیز در این غرفه انجام می‌شود.

قدرت خرید بیش‌تر، شرایط آسان دریافت، مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر از مزایای این کارت‌های اعتباری هستند.

 

دارنده کارت‌های اعتباری بانک ملی می‌تواند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می‌شود از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران به آن اختصاص داده شده، از مراکز فروش کالا یا خدمات خرید کند. این کارت‌‌‌ها در مبالغ ۱۰ میلیون ریال تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال صادر و اعتبار آن گردشی بوده و پس از تسویه و یا بازپرداخت اقساط، اعتبار کارت تا میزان اولیه تجدید (شارژ) می‌شود.