خدمات الکترونیک بانک شهر نقطه تمایز با سایر بانک‌ها

خدمات الکترونیک بانک شهر نقطه تمایز با سایر بانک‌ها معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی گفت: بانک شهر در برخی حوزه‌ها مانند ایجاد پیشخوان‌های شبانه‌روزی شهرنت نوآوری داشته که این مزیتی برای این بانک، به شمار می‌آید. به گزارش مناقصه‌مزایده، داوود دانش‌جعفری، معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی با اشاره به نقش بانک‌ها در اقتصاد […]

خدمات الکترونیک بانک شهر نقطه تمایز با سایر بانک‌ها

معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی گفت: بانک شهر در برخی حوزه‌ها مانند ایجاد پیشخوان‌های شبانه‌روزی شهرنت نوآوری داشته که این مزیتی برای این بانک، به شمار می‌آید.

به گزارش مناقصه‌مزایده، داوود دانش‌جعفری، معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی با اشاره به نقش بانک‌ها در اقتصاد شهری و با تأکید بر این‌که بانک‌ها یکی از مراکز مهم در تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی هستند، گفت: بانک شهر به دلیل ماهیتی که دارد و این‌که سهام‌داران آن شهرداری‌ها هستند، توانسته است نقش خود را در تأمین مالی پروژه‌ها به خوبی ایفا کند.

وی با بیان این‌که ممکن است روند تأمین مالی از سوی بانک‌های تجاری برای تأمین منابع پروژه‌های اقتصاد شهری به دلیل دریافت وثیقه، طولانی و سخت باشد، گفت: با این نگاه، شاید در بانک شهر جاذبه برای حل مشکلات شهری بیش‌تر باشد.

این کارشناس اقتصادی در ادامه، احیای بافت‌های فرسوده و شناسایی نیاز این مناطق را در تحرک‌بخشی آن‌‌‌ها مؤثر دانست و خاطرنشان‌کرد: احیای بافت فرسوده نیازمند سرمایه‌گذاری است که بانک شهر می‌تواند با تأمین مالی پروژه‌های مورد نیاز در بافت‌های فرسوده در اقتصاد این مناطق تحرک ایجاد کرده و مؤثر واقع شود.

معاون اقتصادی دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به تفاوت بانک شهر با سایر بانک‌ها در نحوه خدمات‌رسانی، گفت: بانک شهر در برخی‌‌‌ها حوزه‌ها مانند ایجاد پیشخوان‌های شبانه‌روزی شهرنت، نوآوری داشته که سایر بانک‌ها به آن ورود نکردند.