۳۰۶۳ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران – خرید تجهیزات سخت افزار رایانه‌ای شامل هاردیسک، موس ، مادربورد و…

آگهی تجدید مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای) شماره ۰۷-۱۶۲/۹۹ مناقصه‌گزار:شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران موضوع مناقصه: خرید تجهیزات سخت افزار رایانه‌ای به شرح جدول ذیل می‌باشد. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(فرآیند ارجاع کار) ریال تعداد واحد کالا شرح کالا ردیف           ۵۵۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ۵ عدد هاردیسک ۱ ۹۰ عدد ماوس ۲ ۸۰ […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای) شماره ۰۷-۱۶۲/۹۹

مناقصه‌گزار:شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران

موضوع مناقصه: خرید تجهیزات سخت افزار رایانه‌ای به شرح جدول ذیل می‌باشد.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(فرآیند ارجاع کار) ریال

تعداد

واحد کالا

شرح کالا

ردیف

 

 

 

 

 

۵۵۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۵

عدد

هاردیسک

۱

۹۰

عدد

ماوس

۲

۸۰

عدد

مادربورد

۳

۸۰

عدد

سی پی یو

۴

۳

عدد

رم ۴ گیگ دی دی آر۳

۵

۵۰

دستگاه

مانیتور جی پلاس ۲۲

۶

۱۰

عدد

فن ۱۱۵۱ cpu

۷

۱۱

عدد

فن ۱۱۵۰ cpu

۸

۲

عدد

کارت گرافیک

۹

۱

دستگاه

سوئیچ ۱۶ پورت شبکه کامپیوتر

۱۰

۳

دستگاه

سوئیچ ۸ پورت

۱۱

۸۰

دستگاه

پاور

۱۲

۸۰

عدد

رم کامپیوتر

۱۳

۵۰

عدد

کیس کامپیوتر

۱۴

۹۰

عدد

صفحه کلید

۱۵

۸۰

عدد

حافظه اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال

۱۶

۵

دستگاه

چاپ لیزری مدل ۴۰۴ dn

۱۷

۲

دستگاه

اسکنر کداک ۲۴۲۰

۱۸

۳

دستگاه

اسکنر ای ویژن مدل ۱۲۵

۱۹

۲۰

عدد

اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال

۲۰

۱۰

دستگاه

سوییچ ۵ پورت دسکتاپ دی ۱۰۵

۲۱

۱۰

عدد

کابل usp پرینتر اچ پی با اندازه ۱٫۵ متر

۲۲

۱۰

عدد

کابل usb پرینتر دی-نت طول ۳متر

۲۳

۱۰

عدد

کابل افزایش طول ۲٫۰ USB دی نت به طول ۳متر

۲۴

۱۰

عدد

کابل HDMI به HDMI آلتیما به طول ۱٫۵ متر

۲۵

۱۰

عدد

کیستون CAT6 دی لینک مدل-NKJ-C6WHI1B21

۲۶

۱۰

عدد

فیس پلیت تک پورت دی- لینک-۰WHI11NFP

۲۷

۱۰۰

عدد

پچ کورد CAT6 نگزنس به طول نیم متر

۲۸

۱

عدد

کابل شبکه SFTP CAT6 نگزنس تست فلوک به طول ۵۰۰متر

۲۹

۳۰

عدد

پچ کورد نگزنس cat6 utp3 m اصلی با تست فلوک

۳۰

۳۰

عدد

پچ کورد نگزنس cat6 utp5 m اصلی با تست فلوک

۳۱

۱۵

عدد

کیستون شبکه ۱ ماژول باریک لگراند cat6utp 76561

۳۲

۱۱۰

عدد

سوکت شبکه دی لینک CAT6

۳۳

۵۰

عدد

ماوس پد طبی ارمو مدل a-200

۳۴

۱

عدد

درایو dvd اکسترنال ایسوس مدل zen driveasuszendrive external dvd drive

۳۵

۵

عدد

کارت شبکه D—LINK مدل DGE-528T

۳۶

 

۵

عدد

کاتریج اچ پی ۵۹a برای پرینتر ۴۰۴

۳۷

زمان و نحوه دریافت اسناد مناقصه:

داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۲۴/۰۶/۹۹ لغایت روز شنبه مورخ ۲۹/۰۶/۹۹ به منظور دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

مبلغ خرید اسناد مناقصه: ۵۴۵٫۰۰۰ ریال بابت خرید اسناد در مدت زمان تعیین شده به حساب سپهر (شماره ۰۱۰۱۸۵۳۷۶۵۰۰) بانک صادرات (کد ۲۰۰۸)

تضمین شرکت در مناقصه(فرآیند ارجاع کار) به شرح زیر می‌باشد:

-ضمانتنامه بانکی حداقل با اعتبار سه ماه و قابل تمدید به مدت سه ماه دیگر

-اصل فیش واریز وجه به حساب جام شماره ۵۰/۱۶۷۲۰۴۰۵ بانک ملت شعبه مرکزی چالوس

-ضمانتنامه صادره توسط مؤسسات بیمه‌گر دارای مجوز لازم برای فعالیت و صدور ضمانتنامه از سوی بیمه مرکزی ایران

-کسر از محل مطالبات به صورت سند حسابداری از محل مطالبات  قطعی تأیید شده از سوی امور مالی

چک تضمین شده بانکی (چک شخصی مورد قبول نمی‌باشد)

تاریخ بارگزاری پاکات مناقصه: روز چهارشنبه (ساعت ۱۰:۰۰ صبح) مورخ ۰۹/۰۷/۹۹

تاریخ گشایش پاکات مناقصه: زمان بازگشایی ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۱۲/۰۷/۹۹ در محل ستاد شرکت دفتر معاون مالی و پشتیبانی

شرایط عمومی

-هزینه آگهی هر دو نوبت برعهده دستگاه مناقصه‌گزار می‌باشد.

-به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل می‌شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نمی‌شود.

-اعتبار موضوع مناقصه از محل منابع داخلی می‌باشد.

-حضور یک نفر از طرف مناقصه‌گران با ارایه معرفی‌نامه کتبی در جلسه گشایش پاکات ازاد می‌باشد.

-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.