۳۰۶۷ مناقصه – دهیاری رسالت – اجرای کامل سازه برج نوری و المان به همراه نورپردازی

آگهی مناقصه عمومی نوبت اول دهیاری رســـالت در نظر دارد پروژه عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذیربط واگذار نماید. لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی نامه صلاحیت در رشته مربوطه، دعوت می‌گردد مطابق جدول ذیل به […]

آگهی مناقصه عمومی نوبت اول

دهیاری رســـالت در نظر دارد پروژه عمرانی خود به شرح جدول ذیل را به شرکت‌های واجد صلاحیت و دارای شرایط مربوطه از سازمان‌های ذیربط واگذار نماید.

لذا از کلیه پیمانکاران واجد صلاحیت که دارای سابقه کاری مرتبط و گواهی نامه صلاحیت در رشته مربوطه، دعوت می‌گردد مطابق جدول ذیل به دهیاری رسالت مراجعه نمایند.

ردیف

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه(ریال)

شاخص

نحوه پرداخت

۱

اجرای کامل سازه برج نوری و المان به همراه نورپردازی مطابق نقشه‌ها و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه

۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰

شرکت ثبتی وداشتن رزومه مرتبط با پروژه

کاملا نقدی

 

پاکت (الف): دعوتنامه شرکت در مناقصه، فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی بابت سپرده  شرکت در مناقصه

پاکت (ب):  آگهی روزنامه و فرم خود اظهاری و آخرین تغییرات و اساسنامه شرکت،مدارک مربوط به سوابق کاری مرتبط با موضوع آگهی، تعهد نامه مبنی بر عدم دخالت کارکنان دولت و تصویر صلاحیت و ظرفیت کاری شرکت بصورت مهر و امضاء شده، شرایط فنی خصوصی، شرایط عمومی شرکت در مناقصه،تصویر صفحه اول شناسنامه صاحب/صاحبان امضای مجاز شرکت،تصویر کارت رتبه بندی ،تکمیل فرم مشخصات پیمانکار،تکمیل فرم ارزیابی حسن سابقه در کارهای قبلی، تکمیل فرم ارزیابی کیفی مناقصه‌گران، سند واریزی خرید اسناد مناقصه

پاکت (ج):  برگ پیشنهاد قیمت و آنالیز قیمتی به عدد و حروف و مهر و امضاء شده.(قیمت پیشنهادی از جهت مبلغ مشخص،معین و بدون ابهام بوده ومشروط نباشد)

هر سه پاکت جداگانه و دربسته لاک و مهرشده در یک پاکت گذاشته و در مهلت مقرر به دبیرخانه دهیاری تحویل و رسید دریافت نمایند. ضمناً آدرس و تلفن شرکت روی پاکت نوشته شود. بدیهی است به پیشنهادهایی که بعد از مهلت مقرر ارسال گردد ترتیب اثرداده نخواهد شد.

شرایط عمومی:

۱-    تضمین شرکت در مناقصه می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی که به مدت ۳۰ روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد و یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۱۰۰۰۱۴۹۷۵۶۰۵۷ نزد پست بانک شعبه فردوسی در وجه دهیاری رسالت  ارایه گردد و استرداد آن بعد از انجام قرارداد خواهد بود.

۲-   رعایت کلیه مقررات و بخش نامه‌های دهیاری، معاونت برنامه ریزی استانداری و سایر مقررات حاکم بر پیمانکاران برای کلیه متقاضیان الزامی است.

۳-   در صورتی که هر یک از برندگان اول،دوم و سوم مناقصه حاضر به عقد قرارداد نشوند ضمانتنامه و سپرده آنان به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

۴-   متقاضیان محترم باید جهت شرکت در مناقصه و خرید اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال به حساب شماره ۱۰۰۰۱۴۹۷۵۶۰۵۷ نزد پست بانک شعبه فردوسی در وجه دهیاری رسالت  واریز و فیش آن را ضمیمه اسناد نمایند.

۵-   هزینه ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی به عهده پیمانکار می‌باشد.

۶-   هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۷-   میزان حسن انجام کار ۵٪ مبلغ پیمان و مدت آن ۶ماه پس از تحویل قطعی پروژه می‌باشد.

۸-   میزان خسارت‌ها در پیش نویس قرارداد درج گردیده و پیمانکار ملزم به اجرای به موقع و صحیح موضوع قرارداد می‌باشد.

۹-   دهیاری در رد یک یا تمام پیشنهادها مختار است كه در این صورت سپرده‌ها مسترد خواهد شد.

۱۰-          شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف دهیاری می‌باشد.

۱۱-          تاریخ ومحل توزیع و فروش نقشه‌ها و فرم‌های مناقصه و محل اخذ پیشنهادها: متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی ۳روز کاری جهت خرید اسناد مناقصه به آدرس:اتوبان بهشت زهرا، صالح آباد غربی، شهرک رسالت، خیابان کاووسی، پلاک ۶۹ ساختمان دهیاری مراجعه نمایند.

۱۲-          آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها: تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ۵مهر ۹۹

۱۳-          تاریخ گشایش پاکت‌ها: ۶ مهر ۹۹  ساعت:۱۲:۰۰ ظهر درمحل: ساختمان دهیاری رسالت (نمایندگان قانونی پیمانکاران مجاز به شرکت در جلسه کمیسیون می‌باشند)

*جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۵۵۰۳۶۲۹۹ و ۰۹۱۲۶۸۸۰۱۱۷ تماس حاصل فرمایید.