شاد رایگان، مفت شد!!

شاد رایگان، مفت شد!!       خیلی وقت است که هزار وعده خوبان، یکی هم وفا نمی‌شود‌! و از این بابت مدیران و مسؤولان محترم، حسابی بدهکار خلق‌ا… شده‌اند که البته مرد اگر بدهکار نباشد که مرد نیست، آن هم از نوع مجلسی و قضایی و نهادی و دولت‌مردش‌!      به هر حال اینکه که برنامه […]

شاد رایگان، مفت شد!!

      خیلی وقت است که هزار وعده خوبان، یکی هم وفا نمی‌شود‌! و از این بابت مدیران و مسؤولان محترم، حسابی بدهکار خلق‌ا… شده‌اند که البته مرد اگر بدهکار نباشد که مرد نیست، آن هم از نوع مجلسی و قضایی و نهادی و دولت‌مردش‌!

     به هر حال اینکه که برنامه خلاقانه و بسیار هوشمند شاد، طبق فرمایش مسؤولان آموزش و پرورش و البته حمایت‌های ارتباطاتی‌ها و مساعدت و لطف اپراتورهای دلسوز همراه‌! سخاوتمندانه همه ترافیک و حجم مصرف و دانلود و آپلودش مفت و مجانی است، در این اوضاع شیرتوشیری جای بسی خوشوقتی است و هرچه باشد قدمی ‌به طرف جلو و عمل به وعده‌ها به حساب می‌آید.

     البته اینکه این برنامه هیچ هزینه‌ای برای خلق‌ا… ایجاد نکرده است حرف حساب و درستی است، اما اینکه اگر ترافیکی توسط این اپلیکیشن گرانقدر مصرف شود، آن هم رایگان است، هنوز ثابت نشده است که با توجه به حُسن‌نیت ذاتی ما مردم و سوابق درخشان مسؤولین امر، فرض می‌گیریم آن هم رایگان است و به همین اندازه دل خود را خوش می‌کنیم.

     مدت‌هاست این جناب شاد، مهجور در گوشه صفحه موبایل‌ها جا خوش کرده و نصب مجدد هر چند روز یک بار و ارور درمانی‌های ستادی و فنی هم افاقه نکرده است و همچنان بدون هیچ هزینه‌ای در حال خدمت (بدون ارائه خدمات) است‌! البته نفس این عمل (رایگان بودن تحت هر شرایطی) ارزشمند و باعث پرباری رزومه و عملکرد متولیان امر می‌شود که هم به وعده خود عمل کرده‌اند و هم باعث برگشت اعتماد مردم به مسؤولان شده‌اند‌!

      این میان، نباید کارشکنی‌های شبکه اجتماعی معاند و ضدشاد واتس‌اَپ را نادیده گرفت، هرچند در ظاهر امر اینگونه به نظر نمی‌رسد ولی اینکه همین عنصر معلوم‌الحال که معلوم نیست به چه دلیل غیرقابل توجیهی هنوز فیلتر نشده است، بدون کمترین مشکلی، بار شاد از همه جا آزاد را هم بر دوش می‌کشد و صدایش هم در نمی‌آید، همین امر، خود به خود نوعی کارشکنی در کار اپلیکیشن وطنی به حساب می‌آید و باعث رنجش و دلخوری جنابشان شده است‌!  

     باز هم جای شکرش باقی است که مسؤولین و متولیان آموزشی کشور، به هیچ عنوان قصد ندارند به روی مبارک خود بیاورند و همچنان از حل برخی مشکلات جزیی، عدم هماهنگی‌های موردی، افزایش سرعت، امکانات فراوان و قابلیت‌های بی‌شمار شاد، سخن‌ها و خطابه‌ها می‌فرمایند (آن هم چشم در چشم دوربین‌!)

      این اوضاع و احوال گرگ و میشی، ظاهراً بیش از حد هوشنگ‌خان را دچار بدبینی کرده و نمی‌دانیم چرا این چند روز اختلال واتس‌اپ غربی فیلترلازم‌! را زیر سر حامیان و بانیان و مریدان حضرت شاد‌! می‌داند و یک نفر در گوشش زمزمه می‌کند که کار خودشونه‌!  

  

                                                                                                هوشنگ‌خان