خطوط لوله انتقال نفت در پايدارترين شكل ممكن قرار دارند

خطوط لوله انتقال نفت در پايدارترين شكل ممكن قرار دارند رئیس اداره بازرسي فني شركت گفت: در آستانه ۲۰ سالگي شركت، خطوط لوله انتقال نفت ايران در پايدارترين شكل ممكن قرار دارند و حوادث‌هاي احتمالي، ناشي از حفاري و برداشت‌هاي غيرمجاز است. به گزارش مناقصه‌مزايده به نقل از روابط‌عمومی ‌شركت خطوط لوله و مخابرات نفت […]

خطوط لوله انتقال نفت در پايدارترين شكل ممكن قرار دارند

رئیس اداره بازرسي فني شركت گفت: در آستانه ۲۰ سالگي شركت، خطوط لوله انتقال نفت ايران در پايدارترين شكل ممكن قرار دارند و حوادث‌هاي احتمالي، ناشي از حفاري و برداشت‌هاي غيرمجاز است.

به گزارش مناقصه‌مزايده به نقل از روابط‌عمومی ‌شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران، رئیس اداره بازرسي فني شركت گفت: در گذشته‌اي نه‌چندان دور هر لحظه منتظر بوديم تا نشتي خطوط لوله در گوشه‌اي از مناطق كشور به ما مخابره شود اما امروز مخابره نشتي خطوط ما را متعجب می‌كند.

سيامك سيف با اشاره به اينكه در سال گذشته بيشترين ميزان ظرفيت حمل مواد در خط لوله ثبت شده است، اظهار كرد: اين ميزان ظرفيت حمل افتخار بزرگي است كه علي‌رغم همه محدوديت‌ها براي اين شركت حاصل شده است.

وي افزود: بومی‌سازي تكنولوژي همواره از دغدغه‌هاي شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران است و قبول ريسك آزمايشات دستگاه‌هاي مختلف فني در شركت گواه اين مدعاست.

سيف يكي از دغدغه‌هاي اصلي خود در شركت را ارتقای دانش فني نيروهاي اين مجموعه عنوان كرد و ادامه داد: خوشبختانه در چند سال گذشته نخبگان بسياري در شركت جذب شده‌اند كه اميد می‌رود اين روند تداوم داشته باشد تا هر روز شاهد ارتقای شرايط فني امور باشيم.

وي به وضعيت بازرسي فني خطوط لوله نفت اشاره كرد و افزود: بازرسي فني از واحدهايي است كه در ۲۰ سال گذشته بيشترين رشد و ارتقاء را داشته و نقش خود را از حاشيه و نظارت به حضور مثمر در عمليات‌ها تغيير داده تا جايي كه مديرعامل شركت از بازرسي به عنوان چشم فني خود ياد می‌كند.