آغاز تحول پیک بادپا در حمل و نقل بار پایتخت

آغاز تحول پیک بادپا در حمل و نقل بار پایتخت مدیرعامل شرکت پیک بادپا از آغاز به‌کار اپلیکیشن جدید این شرکت با هدف ساماندهی حمل و نقل بار و ارایه خدمات بهتر به شهروندان پایتخت خبر داد. به گزارش ایلنا، غلامرضا‌ترابیان در نشست خبری افزود: در گذشته شهروندان تقاضای خود را برای پیک موتوری به […]

آغاز تحول پیک بادپا در حمل و نقل بار پایتخت

مدیرعامل شرکت پیک بادپا از آغاز به‌کار اپلیکیشن جدید این شرکت با هدف ساماندهی حمل و نقل بار و ارایه خدمات بهتر به شهروندان پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا‌ترابیان در نشست خبری افزود: در گذشته شهروندان تقاضای خود را برای پیک موتوری به صورت تماس تلفنی اعلام می‌کردند. در این میان پیک موتوری برای حمل بسته یا محموله شهروندان باید از میدان ولیعصر به مبدأ اعزام و از مبدأ محموله را به سمت مقصد مورد نظر مشتری حمل می‌کرد و بار دیگر به میدان ولیعصر که مقر شرکت قرار دارد، مراجعت می‌کرد. با طراحی اپلیکیشن جدید شرکت برگشت راکبان شرکت بادپا حذف و از مقصد مأموریت اول به سمت مبدأ مأموریت دوم اعزام می‌شوند.

 

وی ادامه داد: از این طریق تعداد زیادی از سفرهای درون شهری کاهش می‌یابد. اجرای این طرح نیازمند وجود یک سیستم نرم افزاری دقیق بود که بر همین اساس اپلیکیشنی طراحی شد که شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن ضمن ثبت درخواست خود از مبدأ تا مقصد کالای خود را دنبال کنند. اجرایی شدن این طرح از طریق طراحی این نرم افزار و به‌کارگیری GPS‌ها امکان‌پذیر شد. در حال حاضر نیز شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.e8282.ir، www.e8282.com و www.peykesabz.ir این اپلیکیشن را دریافت و روی تلفن‌های همراه خود بارگزاری کنند.