رفع مشکل آب شرب ۵ روستا در خراسان‌رضوی به همت یک بنیادخیریه

رفع مشکل آب شرب ۵ روستا در خراسان‌رضوی به همت یک بنیادخیریه  مشکل آب شرب پنج روستا با چهارهزار نفر جمعیت در شهرستان تربت‌جام به همت بنیادخیریه حاج‌اکبر ابراهیمی رفع شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب تربت‌جام، مدیر امور آب و فاضلاب تربت‌جام در همین رابطه گفت: این بنیاد تاکنون […]

رفع مشکل آب شرب ۵ روستا در خراسان‌رضوی به همت یک بنیادخیریه 

مشکل آب شرب پنج روستا با چهارهزار نفر جمعیت در شهرستان تربت‌جام به همت بنیادخیریه حاج‌اکبر ابراهیمی رفع شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب تربت‌جام، مدیر امور آب و فاضلاب تربت‌جام در همین رابطه گفت: این بنیاد تاکنون سه پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان تربت‌جام را اجراء کرده است و یک پروژه بزرگ هم در دست اقدام دارد.

محسن عبداللهی افزود: پروژه اول بنیادخیریه ابراهیمی، روستای سنگ‌آتش با ۱۰۰خانوار و ۳۵۰نفر جمعیت را تحت پوشش قرار داد و پروژه دوم سه روستا با ۷۰۰خانوار و سه‌هزار نفر جمعیت را آبرسانی کرد.

به گفته وی، با اجرای پروژه سوم نیز روستای تقی‌آباد با ۲۰۰خانوار و ۶۵۰نفر جمعیت از آب شرب پایدار برخوردار شد.

وی اعتبار صرف شده در اجرای این سه پروژه را ۱۷ میلیاردریال اعلام کرد و با اشاره به آغاز پروژه آبرسانی به هشت روستای دهستان‌جام در قالب دو فاز به همت این بنیاد، یادآورشد: در هر فاز این پروژه چهار روستا آبرسانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۷۰درصد فاز اول این پروژه اجراء شده است، ادامه داد: در این مرحله هزار خانوار با چهارهزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می‌گیرند.

عبداللهی اعتبار اجرای فازاول این پروژه را ۱۰۰میلیاردریال برآورد کرد که تاکنون ۷۵میلیاردریال هزینه در برداشته است.