ضرورت تسریع در روند اجرای طرح تحول پست

آذری‌جهرمی ‌اعلام کرد ضرورت تسریع در روند اجرای طرح تحول پست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست باید با برنامه‌ریزی مدون، ضمن تقویت فرهنگ سازمانی و همراه ساختن کارکنان با اجرای طرح تحول، به این تغییر رویکرد شتاب بیشتری بخشد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌شرکت ملی پست، محمدجواد آذری‌جهرمی‌ در ادامه […]

آذری‌جهرمی ‌اعلام کرد

ضرورت تسریع در روند اجرای طرح تحول پست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پست باید با برنامه‌ریزی مدون، ضمن تقویت فرهنگ سازمانی و همراه ساختن کارکنان با اجرای طرح تحول، به این تغییر رویکرد شتاب بیشتری بخشد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌شرکت ملی پست، محمدجواد آذری‌جهرمی‌ در ادامه بازدید دوره‌ای خود از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف نظارت و بررسی بیشتر اقدامات و برنامه‌های پیشرو، به‌منظور تحقق اهداف تعیین‌شده تا پیش از پایان دولت دوازدهم، امروز در نشستی با حضور معاونان وزیر، مدیرعامل، اعضای هیأتمدیره و مدیران ستادی شرکت ملی پست، گفت: در چارچوب متحول‌سازی پست، تاکنون اقدام‌های امیدبخشی انجام شده، اما ضروری است این فرآیند با سرعت بیشتری در محورهای تعیین شده، حرکت کند.

وی چابک‌سازی ساختار نیروی انسانی و متناسب‌سازی نیروها با ظرفیت سازمانی، بهبود پرداختی کارکنان متناسب با وظایف، مسؤولیت‌ها و عملکرد، تعیین وضعیت به‌کارگیری نیروهای شرکتی، استفاده از ظرفیت‌های موجود شبکه، مدیریت هزینه‌ها، استفاده بهینه از فناوری اطلاعات به ویژه رفع اختلالات سامانه‌ها و ارتقای کیفیت خدمات را از جمله مهم‌ترین محورهای مورد بررسی در این نشست عنوان کرد.

وزیر ارتباطات ضمن تأکید بر تقویت جایگاه نام و نشان پست به عنوان مهم‌ترین سرمایه شبکه پستی، احیای تمبر به عنوان بخشی از نمادهای فرهنگی کشور و احیای موزه ارتباطات در جایگاه مجموعه‌های تاریخی کشور، خواستار ارائه گزارش درخصوص اقدامات انجام شده در این سه حوزه شد.

وی خاطرنشان ساخت: پست نیازمند یک فرآیند توسعه‌ای است تا اقدام‌ها و هماهنگی‌های لازم از جمله درخواست بودجه و اعتبار، در زمینه توسعه تجهیزات و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز تحول سازمانی، در دستور کار قرار گیرد.

آذری‌جهرمی، انجام اقدام‌های ضروری به منظور افزایش ترافیک به ویژه در حوزه مرسولات عادی، راه‌اندازی پست سوغات با بسته‌بندی مناسب هر محصول و گسترش سرویس کارت‌پستال تأکید کرد و قول مساعد داد شبکه پستی را در تحقق اهداف تعیین شده همراهی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این نشست با اشاره به چهار محور اصلی برنامه‌های خود اعم از بهبود معیشت کارکنان، افزایش مرسولات پستی به کمک مکانیزه کردن فرآیندها، ارتقای سیستم شبکه مجازی و الکترونیک پست و تکمیل پروژه جی‌نف، گفت: برنامه‌های گسترده‌ای در همین مدت کوتاه تدوین شده است.

رمضانعلی سبحانی‌فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست هم ضمن قدردانی از همراهی مدیران و کارکنان سراسر کشور در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها، گفت: براساس تعاملات سازنده‌ای که با مدیران و مسؤولان سایر دستگاه‌ها دنبال می‌شود، برنامه‌های تعیین شده با شتاب، در دست اجراست.