شبکه و انشعابات آب «شهرقدیم» سرخس نوسازی شد

شبکه و انشعابات آب «شهرقدیم» سرخس نوسازی شد مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس از نوسازی شبکه و انشعابات آب بافت فرسوده «شهرقدیم» سرخس خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخس، امیر پوروحدتی افزود: در اجرای این طرح نسبت به اصلاح پنج کیلومتر شبکه و نوسازی […]

شبکه و انشعابات آب «شهرقدیم» سرخس نوسازی شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس از نوسازی شبکه و انشعابات آب بافت فرسوده «شهرقدیم» سرخس خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخس، امیر پوروحدتی افزود: در اجرای این طرح نسبت به اصلاح پنج کیلومتر شبکه و نوسازی ۴۰۰فقره انشعاب آب در این منطقه اقدام شد.

وی با اشاره به تعویض ۳۱فقره شیرفلکه توزیع در سرخس از اجرای ۹۰درصد عملیات زونبندی این شهر خبرداد و خواستار تسریع در انتقال آب سد دوستی به شهر سرخس شد.

به گفته وی یکچهارم شبکه توزیع آب سرخس در بافت قدیم شهر قرار دارد و این در حالی است که ضخامت بالای آسفالت معابر (تاکنون چهار لایه) مانع روند بازسازی و نوسازی شبکه و شیرآلات آب این محلات به صورت عمرانی و امانی نشده است.

وی همچنین با اشاره به خدمات‌رسانی آبفای سرخس به ۶۳ روستا این شهرستان با ۵۳هزار نفر جمعیت اظهار داشت: در پی اجرای طرح یک پارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی اقدامات قابل‌توجهی در سطح روستاها انجام شد.

وی با تأکید بر تلاش امور سرخس برای تأمین آب پایدار روستاها، گفت: با تجهیز چاه رزرو مجتمع «پل‌خاتون» شش روستای زیرمجموعه در صورت خروج چاه اصلی از مدار با تهدید بی‌آبی مواجه نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه پمپاژ تصفیهخانه مجتمع امام‌رضا(ع) هم ۱۲ روستا را آب‌رسانی میکند از محل منابع داخلی طراحی مجدد و تجهیز وارد مدار شد.