آگهی مناقصه شماره ۱۶۷/۹۹ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر را به میزان ۷۸۳۱ ساعت ماهیانه بدون مواد، معادل ۴۱ نفر به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۷۶ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) […]
آگهی مناقصه شماره
۱۶۷/۹۹
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر را به میزان ۷۸۳۱ ساعت ماهیانه بدون مواد، معادل ۴۱ نفر به شماره ۲۰۹۹۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۷۶ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شرکتهای دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از مورخ ۱۵/۰۷/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز سهشنبه مورخ ۲۲/۰۷/۹۹
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد در سامانه: از مورخ۲۳/۰۷/۹۹ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۳/۰۸/۹۹
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روزدوشنبه مورخ۰۵/۰۸/۹۹در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۹۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان(دقیقاً به نام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامههای صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰بانک رفاه شعبه شریعتی
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان،بلوار آیت ا… کاشانی، ساختمان شماره۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واریز نمایند.
– کد اقتصادی، شناسه ملی و کدپستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، عودت اسناد، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.