تعیین ‎تکلیف سپرده‎گذاران۱۰۰میلیونی ثامن‎الحجج

تعیین ‎تکلیف سپرده‎گذاران۱۰۰میلیونی ثامن‎الحجج مدیرعامل بانک پارسیان گفت: سپرده‌گذاران تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ثامن‌الحجج تعیین تکلیف شدند و برای وصول مطالبات خود می‌توانند به شعب مربوطه مراجعه کنند. به گزارش مناقصه‌مزایده، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در ارتباط با پرداخت وجوه سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج تمام تلاش خود را برای اجرای درست اوامر ابلاغی از […]

تعیین تکلیف سپردهگذاران۱۰۰میلیونی ثامنالحجج

مدیرعامل بانک پارسیان گفت: سپرده‌گذاران تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ثامن‌الحجج تعیین تکلیف شدند و برای وصول مطالبات خود می‌توانند به شعب مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در ارتباط با پرداخت وجوه سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج تمام تلاش خود را برای اجرای درست اوامر ابلاغی از سوی مرجع قضایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی انجام دادیم.

وی در ادامه افزود: بیش از ۹۰ درصد سپرده‌گذاران مؤسسه ثامن‌الحجج تعیین تکلیف شدند و وجوه خود را تا سقف ۳۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وی در خصوص بازپرداخت سپرده‌های بالا نیز به باشگاه خبرنگاران گفت: سپرده‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان رسیدگی شد و بر حسب ابلاغیه‌ای که به بانک پارسیان داده سپرده‌گذاران می‌توانند ۳۵ میلیون تومان از مطالبات خود را دریافت کنند و باقی وجوه را ظرف مدت یکسال با تعهد بانک مرکزی دریافت می‌کنند.

 

پرویزیان همچنین عنوان کرد: در شیوه نامه ابلاغی عنوان شده که افراد به شعب ثامن‌الحجج مراجعه کنند و در آن‌جا گواهی مربوط به سپرده خود را دریافت می‌کنند و این گواهی را به شعب بانک پارسیان ارایه می‌دهند و وجوه خود را از شعبه بانک پارسیان دریافت خواهند کرد.