ساخت ۱۴ تجهیز اصلی حوزه سلامت در گروه مپنا

هدف‌گذاری ساخت ۱۴ تجهیز اصلی حوزه سلامت در گروه مپنا  مدیرعامل شرکت گروه مپنا از هدف‌گذاری ساخت ۱۴ تجهیز اصلی حوزه سلامت خبر داد و گفت: در صورتی که وزارت بهداشت علاقه‌مند باشد مپنا می‌تواند به مقیاس سرمایه‌گذاری در کلیه حوزه‌های کسب‌وکار خود در حوزه سلامت نیز سرمایه‌گذاری نماید. به گزارش تسنيم، با حضور معاون […]

هدف‌گذاری ساخت ۱۴ تجهیز اصلی حوزه سلامت در گروه مپنا

 مدیرعامل شرکت گروه مپنا از هدف‌گذاری ساخت ۱۴ تجهیز اصلی حوزه سلامت خبر داد و گفت: در صورتی که وزارت بهداشت علاقه‌مند باشد مپنا می‌تواند به مقیاس سرمایه‌گذاری در کلیه حوزه‌های کسب‌وکار خود در حوزه سلامت نیز سرمایه‌گذاری نماید.

به گزارش تسنيم، با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اولین پکیج اکسیژنساز پرتابل بیمارستانی جهت درمان بیماران کرونایی ساخت کارخانجات گروه مپنا رونمایی شد.

در این مراسم معاون درمان وزیر بهداشت کشورمان با حضور در کارخانجات مپنا از نزدیک با دستاوردها و توانمندی‌های این گروه آشنا شد. ابتدا فعالیت‌ها، حوزه‌های کاری و توانمندی‌های گروه مپنا به همراه ساختار و تولیدات دانش‌بنیان مپنا مبتنی بر تحقیق و توسعه و تجربه شراکت‌های بین‌المللی این مجموعه تشریح شد.

عباس علی‌آبادی؛ مدیرعامل گروه مپنا در این دیدار اظهار داشت: گروه مپنا با برنامه‌ریزی‌های مناسب ساخت ۱۴ تجهیز اصلی حوزه سلامت را هدف‌گیری کرده و در این مسیر آماده همکاری است؛ همچنین مپنا آماده است با توجه به شیوع بیماری کرونا، دستگاه اکسیژنساز بیمارستانی را برای درمان بیماران کرونایی به سهولت تولید کند.

وی افزود: مپنا سرچشمه فناوری کشور است و توان ساخت تجهیزات اصلی حوزه سلامت را دارد.

 علی‌آبادی تصریح کرد: گروه مپنا یک بنگاه ملی است و در صورتی که وزارت بهداشت علاقه‌مند باشد مپنا می‌تواند به مقیاس سرمایه‌گذاری در کلیه حوزه‌های کسب‌وکار خود در حوزه سلامت نیز سرمایه‌گذاری نماید.

براساس تفاهم‌نامه همکاری وزارت بهداشت و گروه مپنا که در سال ۱۳۹۳ به امضاء رسید، شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا تأسیس شد و هم‌اکنون ۱۴۶ مرکز پزشکی اولویتگذاری شده‌اند و قرارداد ۱۳۵ مرکز نیز به امضاء رسیده است. همچنین تاکنون به بیش از یکمیلیون و ۱۰۰ هزار بیمار خدمت‌رسانی و در ایام کرونا حدود ۸۰ هزار سی‌تی‌اسکن برای بیماران کرونایی انجام شده است.