کسب رتبه ملی روابط عمومی کوثر در جشنواره انتشارات روابط عمومی

کسب رتبه ملی روابط عمومی کوثر در جشنواره انتشارات روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به‌کار خود پایان داد. در این مراسم، روابط عمومی کوثر رتبه دوم ملی را به خود اختصاص داد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، مدیریت روابط عمومی و […]

کسب رتبه ملی روابط عمومی کوثر در جشنواره انتشارات روابط عمومی

یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به‌کار خود پایان داد. در این مراسم، روابط عمومی کوثر رتبه دوم ملی را به خود اختصاص داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی مؤسسه اعتباری کوثر، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات کوثر توانست در بخش تبلیغات در نشریات، پوستر و ویژه نامه رتبه دوم را در سطح ملی از آن خود کند و به لحاظ کیفیت آثار ارسالی، محتوای اثر بخش، و همچنین مستند‌سازی فعالیت‌های روابط عمومی، حضور قدرتمند و پررنگی را در میان دیگر آثار ارسالی از خود برجای بگذارد.

 

آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات مؤسسه اعتباری کوثر نیز در حاشیه دهمین جشنواره ملی بر‌ترین انتشارات روابط عمومی ضمن تشکر از حمایت‌های رضایی، مدیرعامل و جوادفهیمی‌پور، قائم مقام مدیرعامل این موفقیت را به خانواده بزرگ کوثر تبریک گفت.