اهداف زیربنایی بانک قرض‌الحسنه مهر

اهداف زیربنایی بانک قرض‌الحسنه مهر محسن‌پدرام، رییس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرایندهای جاری، از شعبه وزارت اقتصاد بازدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، پدرام در این بازدید، مدیریت منابع، آشنایی با دستورالعمل‌های جدید بانک، اهتمام در امور مشتریان […]

اهداف زیربنایی بانک قرض‌الحسنه مهر

محسن‌پدرام، رییس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارایه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرایندهای جاری، از شعبه وزارت اقتصاد بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، پدرام در این بازدید، مدیریت منابع، آشنایی با دستورالعمل‌های جدید بانک، اهتمام در امور مشتریان و تلاش همه جانبه پرسنل برای تحقق اهداف تعیین شده را خواستار شد.

رییس هیأت مدیره بانک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل، رعایت نسبت مصارف به منابع، تقویت حساب جاری، بهبود عملکرد دستگاه‌های خودپرداز، فعالیت در راستای خط مشی‌ها و سیاست‌های بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و تلاش مضاعف برای جذب حداکثری منابع را مورد تأکید قرارداد.

 

وی در این بازدید بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از اهداف زیربنایی خود را کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه می‌داند و همواره همه ما وظیفه داریم ضمن تکریم کامل ارباب رجوع، در جذب منابع بیش‌تر و هدایت آن به سمت محرومین جامعه تلاش کنیم.