بانک سامان به مشتریان وفادار هدیه می‎دهد

بانک سامان به مشتریان وفادار هدیه می‎دهد هدایای بسته تشویقی بانک سامان به مشتریان فعال وین در ۳ ماهه نخست ۱۳۹۵، در قالب ۳ بیمه‌نامه رایگان و یک بیمه‌نامه دارای هدیه از طریق شعب به مشتریان اهدا می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، مرتضی‌حسینی‌نژاد، مدیر تحقیقات بانک سامان گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی مقرر شد به […]

بانک سامان به مشتریان وفادار هدیه میدهد

هدایای بسته تشویقی بانک سامان به مشتریان فعال وین در ۳ ماهه نخست ۱۳۹۵، در قالب ۳ بیمه‌نامه رایگان و یک بیمه‌نامه دارای هدیه از طریق شعب به مشتریان اهدا می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مرتضی‌حسینی‌نژاد، مدیر تحقیقات بانک سامان گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی مقرر شد به دلیل فاصله زمانی تا شروع سری جدید قرعه‌کشی وین در تابستان ۱۳۹۵ به دارندگان وین کارت سامان امتیاز و هدایای وفاداری و تشویقی اهدا کنیم.

 

حسینی‌نژاد افزود: در همین راستا به منظور قدردانی از مشتریان وفادار، ۲۰درصد از مجموع امتیازات فصل بهار همه مشتریان تا سقف ۱۰هزار امتیاز به عنوان امتیاز وفاداری، به امتیاز تیر، مرداد و شهریور آن‌ها منتقل خواهد شد. به علاوه مشتریانی که در دو ماهه اردیبهشت و خرداد ماهیانه بیش از ۴۰۰ امتیاز کسب کرده‌اند نیز مشمول دریافت بسته تشویقی وین می‌شوند که این بسته تشویقی شامل ۳ بیمه‌نامه رایگان تکمیل درمان، آتش‌سوزی منازل و حوادث منجر به فوت و یک بیمه‌نامه شخص ثالث که ۱۰۰ هزار تومان از مبلغ آن به صورت هدیه از سوی بانک تقبل و به بیمه سامان پرداخت شده، خواهد بود.