هلدینگ بانک تجارت زیر یک سقف

هلدینگ بانک تجارت زیر یک سقف بانک تجارت با همراهی شرکت‌های زیر مجموعه خود حضوری فعال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه داشت. به گزارش مناقصه‌مزایده، در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بانک تجارت کلیه شرکت‌های خود را در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد آورد که از جمله بیمه تجارت‌نو که به […]

هلدینگ بانک تجارت زیر یک سقف

بانک تجارت با همراهی شرکت‌های زیر مجموعه خود حضوری فعال در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه داشت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، بانک تجارت کلیه شرکت‌های خود را در سالن ۴۰ نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد آورد که از جمله بیمه تجارت‌نو که به تازگی تأسیس شده، نخستین حضور خود در نمایشگاه را تجربه کرد. شرکت مهندسین مشاور، شرکت سیمرغ (متولی کارت‌‌ها و کیف‌پول الکترونیک بانک تجارت)، شرکت صرافی، کارگزاری تجارت، لیزینگ ایرانیان و همچنین نمایندگان مدیریت امور اعتباری و اداره‌های بازاریابی و روابط عمومی از دیگر شرکت‌ها و بخش‌های بانک تجارت در نمایشگاه بودند.

بیمه تجارت نو با سرمایه پایه ۲۵۰۰ میلیارد ریال علاوه بر ارایه کلیه خدمات بیمه به مشتریان، کارگاه‌های تخصصی مدیریت ریسک و کاهش خطر را در این نمایشگاه برگزار کرد.

 

شرکت کارگزاری بانک تجارت نیز دوره‌های تحلیل تکنیکال بازار را برای بازدیدکنندگان برگزار کرد که با استقبال مناسب بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفت. این شرکت همچنین در این نمایشگاه از سطح ارتقا یافته برنامه معاملات برخط خود رونمایی کرد.