قیمت پلی‌پروپیلن در بازارهای تک‌محموله جنوب شرق آسیا به اوج رسید

قیمت پلی‌پروپیلن در بازارهای تک‌محموله جنوب شرق آسیا به اوج رسید  قیمت عرضه تک‌محموله پلی‌پروپیلن در بازارهای جنوب شرق آسیا به بالاترین سطح در هشت ماه گذشته رسید. به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، قیمت‌های پلی‌پروپیلن در بازارهای تک‌محموله جنوب شرق آسیا به بالاترین سطح در هشت ماه گذشته رسید، به‌طوری که به احتمال […]

قیمت پلی‌پروپیلن در بازارهای تک‌محموله جنوب شرق آسیا به اوج رسید

 قیمت عرضه تک‌محموله پلی‌پروپیلن در بازارهای جنوب شرق آسیا به بالاترین سطح در هشت ماه گذشته رسید.

به گزارش نیپنا به نقل از آی‌سی‌آی‌اس، قیمت‌های پلی‌پروپیلن در بازارهای تک‌محموله جنوب شرق آسیا به بالاترین سطح در هشت ماه گذشته رسید، به‌طوری که به احتمال زیاد بازار در کوتاه‌مدت با تنگنای عرضه منطقه‌ای پشتیبانی می‌شود.

در هفته منتهی به نهم اکتبرماه، میانگین قیمت پلی‌پروپیلن از همه مبدأها در جنوب شرقی آسیا با قیمت هزار دلار به‌ازای هر تن برای عرضه به صورت سی‌اف‌آر (CFR) ثابت ماند، به‌طوری که این رقم نسبت به هفته پیش از آن ۱۵دلار به ازای هر تن افزایش نشان می‌دهد.

قیمت‌های عرضه تک‌محموله از مبدأهای مختلف آخرینبار در فوریه ۲۰۲۰ میلادی قیمت ۱۰۰۰ دلار به‌ازای هر تن را لمس کرده بود و از آن زمان در پی‌ثباتی دینامیک‌های بازار، افت‌وخیزهای بسیاری را تجربه کرده است.

براساس این گزارش، هم‌اکنون قیمت‌های نرخ ثابت پلی‌پروپیلنی در بازارهای جنوب شرق آسیا برای ششمین هفته پیاپی با افزایش همراه بوده است.

این روند افزایشی اخیر در پی محدودیت‌های عرضه به دلیل قطعی‌های برق در برخی مناطق طی ماه‌های سپتامبر و اکتبر رخ داده است.