افزایش خدمات بانکی به نابینایان در مؤسسه اعتباری ملل در راستای ایفای مسؤولیتهای اجتماعی و مناسبسازی خدمات بانکی تعداد شعبی که در مؤسسه اعتباری ملل به روشندلان محترم خدمات بانکی ارائه مینمایند به ۱۰ شعبه افزایش یافت. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی مؤسسه ملل، ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور استفاده راحت و […]
افزایش خدمات بانکی به نابینایان در مؤسسه اعتباری ملل
در راستای ایفای مسؤولیتهای اجتماعی و مناسبسازی خدمات بانکی تعداد شعبی که در مؤسسه اعتباری ملل به روشندلان محترم خدمات بانکی ارائه مینمایند به ۱۰ شعبه افزایش یافت. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی مؤسسه ملل، ارائه خدمات متنوع بانکی به منظور استفاده راحت و آسان نابینایان بدون حضور همراه در ۱۰ شعبه این مؤسسه صورت میپذیرد. در این شعب کلیه فرمهای بانکی با خط بریل طراحی و در دسترس میباشند. ضمناً در سامانههای نصب شده در این شعب افراد نابینا میتوانند با استفاده از یک دستیار صوتی و برجستهنگار دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل فرمهای بانکی را تکمیل نمایند. ضمناً روشندلانی که گوشیهای اندروید در اختیار دارند میتوانند با نصب نرمافزار فام و در مقیاس استانداردهای جهانی خدمات بانکی را شخصاً انجام دهند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.