جریمه ماسک نزدن در خودرو اجراء می‌شود

سردار رحیمی ‌فرمانده نیروی انتظامی‌ جریمه ماسک نزدن در خودرو اجراء می‌شود سردار رحیمی‌ گفت: عکس جریمه که در فضای مجازی منتشر شد فتوشاپ نبود و جریمه ماسک نزدن در خودرو اجراء می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، سردار رحیمی؛ ‌فرمانده نیروی انتظامی ‌تهران بزرگ درباره جریمه ماسک نزدن در خودروها، اظهار کرد: عکس جریمه‌ای که در […]

سردار رحیمی ‌فرمانده نیروی انتظامی‌

جریمه ماسک نزدن در خودرو اجراء می‌شود

سردار رحیمی‌ گفت: عکس جریمه که در فضای مجازی منتشر شد فتوشاپ نبود و جریمه ماسک نزدن در خودرو اجراء می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سردار رحیمی؛ ‌فرمانده نیروی انتظامی ‌تهران بزرگ درباره جریمه ماسک نزدن در خودروها، اظهار کرد: عکس جریمهای که در فضای مجازی به علت ماسک نزدن منتشر شد واقعی بود، مردم باید بدانند که نیت ما پیشگیری و مراقبت در مقابل این ویروس است نه جریمه کردن.

وی در ادامه بیان کرد: در تمام جهان، پلیس در کنار کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا حضور دارند و در حال کمک کردن هستند، پلیس اماکن به شدت واحدهای صنفی را مورد بررسی و کنترل قرار می‌دهد.

سردار رحیمی ‌درباره طرح‌های نیروی انتظامی‌که در حال اجراست، گفت: امنیت و سلامت موضوعی است که هیچ زمانی تعطیل‌بردار نیست، ما با برنامه‌ریزی مفصل و مستمر طرح‌هایی را برای حفظ امنیت اجراء می‌کنیم.

همچنین علیرضا زالی؛ رئیس ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران، بیان داشت: خودرو‌های تک‌سرنشین به دلیل نزدن ماسک جریمه نمی‌شوند.

زالی افزود: ماسک برای خودروی تک‌سرنشین نیاز نیست، اما اگر بخواهند از خودرو پیاده شوند و وارد اجتماع شوند، بایستی ماسک بزنند.

وی گفت: زدن ماسک برای سرنشینان و رانندگان تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی و تاکسی‌های اینترنتی و همچنین مترو و اتوبوس لازم و ضروری است و اگر ماسک نزنند خودرو جریمه می‌شود.

زالی با تبریک هفته نیروی انتظامی ‌افزود: نیروی انتظامی‌در این روز‌های کرونایی همیشه در کنار کادر درمانی و پزشکی بوده است و در روز‌های آغازین با کشفیاتی که درخصوص ماسک و دستکش و الکل حاصل شد، کمک خیلی زیادی به وزارت بهداشت کرد.

وی گفت: در جلسه و کمیسیون‌هایی که با مسؤولان نیروی انتظامی‌ داریم، درصدد آن هستیم که نقاط پرخطر و قرمز را در پایتخت شناسایی و برای آن‌ها هدف‌گذاری کنیم.