رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد راهاندازی شبکه ترسیم کروکی الکترونیکی در تصادفات خودرو رئیس پلیس راهور گفت: بهزودی شبکه یکپارچهسازی ترسیم کروکی الکترونیکی با همکاری بیمه انجام میشود و بیش از دو هزار میلیارد تومان خسارات مربوط به کروکیهای تقلبی به صفر کاهش مییابد. به گزارش مناقصهمزایده، سردار سید کمالهادیانفر در آیین افتتاح پروژههای […]
رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد
راهاندازی شبکه ترسیم کروکی الکترونیکی در تصادفات خودرو
رئیس پلیس راهور گفت: بهزودی شبکه یکپارچهسازی ترسیم کروکی الکترونیکی با همکاری بیمه انجام میشود و بیش از دو هزار میلیارد تومان خسارات مربوط به کروکیهای تقلبی به صفر کاهش مییابد.
به گزارش مناقصهمزایده، سردار سید کمالهادیانفر در آیین افتتاح پروژههای هوشمندسازی پلیس با اشاره به افتتاح پروژههای هوشمندسازی پلیس، گفت: همه جوامع به ویژه کشورهای توسعهافته نیازمند تحول و هوشمندسازی در حوزههایی چون دولت هوشمند، آموزش و کسبوکار هوشمند، شهروند هوشمند، امنیت هوشمند و… هستند.
وی با بیان اینکه گامیکه امروز نیروی انتظامی برداشته، بخشی از آن «زیستبوم کلان» در حوزه هوشمندسازی است، اظهارکرد: نیروی انتظامی در هوشمندسازی و بهرهمندی از فناوریهای نوین پیشگام است و در این حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزههایی چون مدیریت، ارائه خدمات ، شمارهگذاری، اجراییات، ترخیص، مدیریت یکپارچه تصادفات و… مبتنی بر فناوریهای روز دنیا گامهای مطلوبی برداشته است.
هادیانفر با اشاره به ارائه خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در بسترهای اینترنتی در راستای تحقق هوشمندسازی پلیس، یادآور شد: در ارائه خدمات از قاعده پیشبینیپذیری و کاهش هزینههای مردم و سازمان (ناجا) بهرهمند میشویم.
وی ادامه داد: اصلاح روشها و فرآیندها در این پلیس در تداوم گامهایی است که در راستای هوشمندسازی برداشتهایم. ما در پلیس راهور مطابق تدابیر فرمانده نیروی انتظامیموضوع «تحول سیستمی» در حوزههای نوآوری در سامانهها و تجهیزات را دنبال و اجرایی کردهایم و این گامها از سال گذشته برداشته شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: ایجاد ارتباط پیامکی با ۳۶ میلیون راننده توسط این پلیس جاری و ساری شده است. ارتباط دو سویه با مردم (رانندگان) ایجاد کردیم برای اینکه این جامعه هدف از موضوعات مربوطه مطلع شوند همچنین با راهاندازی سامانه رفع توقیف و سیستماتیک کردن این فرآیند، با کاهش ۵۰۰۰ مراجعه کننده در روز مواجهه شدهایم.
هادیانفر با اشاره به ارائه خدمات نقلوانتقال خودرو در بستر اینترنتی (نوبتدهی اینترنتی) خاطرنشان کرد: با توسعه دستافزار سپهر، ۸۰ درصد از جرایم با این دستافزارها ثبت و اعمال میشود و فرآیند «کاغذی» در حال منسوخ شدن است.
وی اضافه کرد: استفاده از دستافزارهای سپهر به افسران راهنمایی و رانندگی این امکان را میدهد که در زمان اعمال قانون کلیه اطلاعات مربوط به راننده و خودرو را داشته باشند.
هادیانفر اضافه کرد: بهزودی با شبکه یکپارچه «ترسیم کروکی الکترونیکی» ، با همکاری بیمه شاهد این خواهیم بود که بیش از۲۰۰۰ میلیارد تومان خسارات مربوط به کروکیهای تقلبی به صفر کاهش یابد.
وی همچنین با ارائه توضیحاتی درباره تلاش برای راهاندازی آموزشگاههای رانندگی به صورت مجازی تأکید کرد و گفت: با فرآیندهای هوشمندسازی به دنبال تسریع و تسهیل خدماتدهی به مردم هستیم. پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا سالانه ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خدمت به جامعه هدف ارائه میکند یعنی سهم ۵۱ درصدی از کل خدمات دهی ناجا بر عهده این پلیس است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه ۸۵ میلیون نفر از جمعیت کشور (راننده ، سرنشین، عابر) به نوعی همه کاربر ترافیکی هستند و از خدمات ما بهره میبرند، خاطر نشان کرد: سالانه هفتمیلیون و ۴۰۰ هزار خدمت در حوزه شمارهگذاری خودرو ارائه میدهیم و با راهاندازی نوبتدهی اینترنتی در شمارهگذاری و فرآیند نقلوانتقال خودرو شاهد رضایتمندی مردم هستیم.
هادیانفر با بیان اینکه سامانههای هوشمند این پلیس در بستر اپلیکیشن «پلیس همراه من» و سایت «پلیس راهور» بارگذاری شده است، تأکید کرد: مردم با مراجعه به این سامانهها میتوانند به سهولت از خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا بهرهمند شوند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.