تردید در داده‌های اقتصادی چین قیمت نفت را کاهش داد

تردید در داده‌های اقتصادی چین قیمت نفت را کاهش داد  قیمت شاخص نفت‌خام برنت ديروز (دوشنبه، ۲۸ مهرماه) با ۱۵ سنت کاهش به ۴۲ دلار و ۷۸ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۸ سنت کاهش به ۴۰ دلار و ۷۰ سنت رسید. به گزارش شانا به نقل از رویترز، قیمت نهایی شاخص نفت‌خام […]

تردید در داده‌های اقتصادی چین قیمت نفت را کاهش داد

 قیمت شاخص نفت‌خام برنت ديروز (دوشنبه، ۲۸ مهرماه) با ۱۵ سنت کاهش به ۴۲ دلار و ۷۸ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با ۱۸ سنت کاهش به ۴۰ دلار و ۷۰ سنت رسید.

به گزارش شانا به نقل از رویترز، قیمت نهایی شاخص نفت‌خام برنت روز جمعه (۲۵ مهرماه) ۴۲ دلار و ۹۳ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۴۰ دلار و ۸۸ سنت بود.

قیمت نفت ديروز دوشنبه کاهش یافت، زیرا گزارش‌ها نشان دادند که رشد اقتصادی سه‌ماه سوم چین آن‌گونه که انتظار می‌رفت افزایش نیافته و بیانگر این نگرانی است که افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان بر تقاضای بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان تأثیر می‌گذارد.

هووی‌لی؛ اقتصاددان مؤسسه اوسی‌بی‌سی در این باره گفت: داده‌های چین نشان می‌دهد که رشد کالاها و خدمات در حال تعدیل است، در حالی که داده‌های مربوط به پالایش نفت‌خام و تولید فلزات صنعتی – با وجود انگیزه ایجاد شده توسط محرک‌های مالی – ناامیدکننده بودند.