افزایش سقف انتقال وجه در سامانه‌های غیرشعبه‌ای بانک سینا

افزایش سقف انتقال وجه در سامانه‌های غیرشعبه‌ای بانک سینا در راستای توسعه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، سقف انتقال وجه بانکی روزانه در سامانه‌های غیرشعبه‌ای بانک سینا افزایش می‌یابد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده و در راستای جلب رضایت هموطنان، سقف انتقال وجه بانکی روزانه در بسترهای غیرشعبه‌ای شامل […]

افزایش سقف انتقال وجه در سامانه‌های غیرشعبه‌ای بانک سینا

در راستای توسعه و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، سقف انتقال وجه بانکی روزانه در سامانه‌های غیرشعبه‌ای بانک سینا افزایش می‌یابد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی بانک سینا، با تمهیدات اندیشیده شده و در راستای جلب رضایت هموطنان، سقف انتقال وجه بانکی روزانه در بسترهای غیرشعبه‌ای شامل خودپرداز، اینترنت و کیوسک بانکی به ۹۰ میلیون ریال افزایش می‌یابد.

 

براساس این گزارش، در حال حاضر سقف انتقال وجه از حساب افراد در روز با استفاده از این ۳ سامانه مبلغ ۳۰ میلیون ریال است که با امکان جدید، مجموع سقف انتقال وجه از این ۳ بستر به مبلغ ۹۰ میلیون ریال در روز خواهد رسید که در انجام فعالیت‌های روزمره و خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان از جمله خرید و پرداخت‌ها اقدام و کمک مؤثری به شمار می‌رود.