پیشگامی بانک صادرات در همراهی با برنامه اصلاح نظام بانکی

پیشگامی بانک صادرات در همراهی با برنامه اصلاح نظام بانکی ​بانک صادرات ایران در راستای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی بانک مرکزی ج. ا. ا، همراهی بیش‌تر با برنامه‌های دولت در فضای پسا برجام، اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی و مالی کشور که تازگی اعلام شده را در دستور کار قرارداده است.  به گزارش مناقصه‌مزایده، […]

پیشگامی بانک صادرات در همراهی با برنامه اصلاح نظام بانکی

​بانک صادرات ایران در راستای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی بانک مرکزی ج. ا. ا، همراهی بیش‌تر با برنامه‌های دولت در فضای پسا برجام، اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی و مالی کشور که تازگی اعلام شده را در دستور کار قرارداده است.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، این بانک با هدف افزایش تولیدات داخلی، کاهش مطالبات، افزایش سرعت گردش منابع، بهبود وضعیت سرمایه و… راهبرد و رویکرد‌های جدیدی را متناسب با برنامه مزبور در دستور کار قرارداده و تعریف چارچوب و تدوین دستورالعمل و آیین‌نامه‌های مربوطه را در برنامه‌های ابلاغی خود دنبال خواهد نمود.

 

این گزارش می‌افزاید، بانک متبوع با این پیش‌فرض که بخش عمده از مشکلات و چالش‌های اقتصادی ناشی از عدم تخصیص بهینه منابع و تسهیلات است به منظور افزایش رونق اقتصادی و کاهش هزینه‌های تولید برنامه تخصیص بهینه و مؤثر منابع به واحدهای اقتصادی را که در برنامه ابلاغی نیز به آن تأکید شده است و همچنین تبدیل منابع راکد به مولد را در اولویت قرارداده و در این راستا پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی کوچک که منجر به افزایش اشتغال می‌گردد را عملیاتی خواهد نمود.