۳۰۹۹ مناقصه – اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان – عملیات مراقبت و آبیاری در شهرستانهای بمپور و هیرمند

آگهی مناقصه ­های عمومی یک مرحله‌ای  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان نوبت اول      اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان درنظر دارد، پروژه­­های زیر را به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید.   شماره مناقصه موضوع مناقصه برآورد اولیه براساس فهرست بهای آبخیزداری و منابع طبیعی سال ۱۳۹۹      […]

آگهی مناقصه ­های عمومی یک مرحله‌ای  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان

نوبت اول

     اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان درنظر دارد، پروژه­­های زیر را به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید.

 

شماره مناقصه

موضوع مناقصه

برآورد اولیه براساس فهرست بهای آبخیزداری و منابع طبیعی سال ۱۳۹۹      (ریال)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه

(ریال)

شرح مختصری از کار

محل اجرا

مدت اجرا

(ماه)

زمان گشایش پاکات

۹۹۲۴

عملیات مراقبت و آبیاری

۱۸٫۸۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰

۹۴۰٫۹۰۰٫۰۰۰

اجرای عملیات مراقبت و آبیاری در سطح ۶۵۰هکتار  به میزان ۱۰ دور آبیاری و ۳ دور مرمت تشتک

شهرستان بمپور محدوده شمال شمس آباد و سردگال

۸

ساعت ۰۸:۰۰

مورخ

۲۷/۰۸/۹۹

۹۹۲۵

عملیات مراقبت و آبیاری

۴٫۷۷۴٫۴۰۰٫۰۰۰

۲۳۸٫۷۰۰٫۰۰۰

اجرای عملیات مراقبت و آبیاری در سطح ۱۶۵ هکتار به میزان ۱۰ دور آبیاری و ۲ دور مرمت تشتک

شهرستان هیرمند

محدوده شندک کیان آباد

 

 

۸

 

ساعت ۰۹:۰۰

مورخ

۲۷/۰۸/۹۹

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۱۱/۰۸/۹۹لغایت ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۵/۰۸/۹۹

مهلت تسلیم پیشنهادات: تا ساعت ۱۴:۰۰ روزدوشنبه۲۶/۰۸/۹۹

مدت اعتبار پیشنهادات: تا پایان وقت اداری ۲۷/۱۱/۹۹

نوع تضمین شرکت در مناقصه باید به یکی از روش‌های ذیل انجام پذیرد:

الف) ضمانتنامه معتبر بانکی

ب) واریز به حساب شماره ۴۰۶۳۰۴۲۱۰۷۷۰۰۸۰۷ بانک مرکزی به نام سپرده­های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان (شناسه واریز: ۹۸۹۰۳۸۵۶۳۱۳۹۰۶۳۰۲۰۰۴۲۱۰۷۷۰۰۸۰۷)

* شرکت‌های واجد شرایط: شرکت­های دارای گواهینامه صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته کشاورزیحداقل با پایه ۵ می­توانند پیشنهاد قیمت ارایه نمایند.

* ضمناً مناقصه‌گران محترم در زمان پیشنهاد قیمت به ظرفیت کاری و تعداد کار آزاد خود توجه ویژه نمایند.

شرکت­های واجد شرایط می­توانند درصورت تمایل از تاریخ مذکور برای دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.irمراجعه و اسناد مناقصه را در مهلت تعیین شده دریافت نمایند. ضمناً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۶-۳۳۲۲۸۰۰۱-۰۵۴ داخلی۱۷۲ امور قراردادها تماس حاصل فرمایند.