پتروشیمی ‌خمین ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پتروشیمی ‌خمین ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد   استاندار استان مرکزی گفت: واحد پتروشیمی‌خمین به‌عنوان یکی از کانون‌های مهم کارآفرینی در زادگاه امام راحل ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داردو برق، گاز و آب این واحد تأمین شده است. به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده تصریح کرد: انتظار می‌رود تا پایان آذرماه جاری خوراک اولیه این واحد […]

پتروشیمی ‌خمین ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  استاندار استان مرکزی گفت: واحد پتروشیمی‌خمین به‌عنوان یکی از کانون‌های مهم کارآفرینی در زادگاه امام راحل ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی داردو برق، گاز و آب این واحد تأمین شده است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی آقازاده تصریح کرد: انتظار می‌رود تا پایان آذرماه جاری خوراک اولیه این واحد تأمین شود و نخستین محصولات این واحد آخر امسال تولید شود.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی‌خمین به‌طور کامل با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوص در خمین راه‌اندازی می‌شود، بیان کرد: این واحد یکی از موفق‌ترین واحدهای پتروشیمی ‌در کشور است.

مقام عالی دولت در استان مرکزی گفت: بهره‌برداری کامل از پتروشیمی‌خمین برای ۴۰۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌کند و جذب نیروی انسانی در این واحد با نظارت فرماندار خمین و سازمان صمت به‌صورت گزینش و آموزش انجام می‌شود.

آقازاده اضافه کرد: ظرفیت تولیدی این واحد پتروشیمی‌۱۷۵ هزار تن انواع محصول در سال است که کمک بزرگی به تأمین نیاز داخل به این مواد می‌کند.

وی یادآور شد: همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در زادگاه امام راحل، این شهرستان را به‌تدریج به مرکز کاریابی و صنعتی تبدیل می‌کند.

استاندار استان مرکزی در سفر یک روزه به خمین از واحد تولید قطعات لوازم خانگی و خودروسازی این شهرستان بازدید کرد و مسکن ۳۲ واحدی مهر بهره‌برداری کرد.

خمین واقع در جنوب استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.