تأثیر خط ۶ و ۷ مترو بر کیفیت زندگی مناطق محروم پایتخت

معاون شهردار تهران تأثیر خط ۶ و ۷ مترو بر کیفیت زندگی مناطق محروم پایتخت معاون شهردار تهران گفت: خط ۶ و ۷ متروی تهران کیفیت زندگی مردم و مناطق محروم پایتخت را تغییر می‌دهد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، مازیار حسینی در حاشیه مراسم ورود دستگاه حفار مترو به ایستگاه میدان شهدا با اشاره به […]

معاون شهردار تهران

تأثیر خط ۶ و ۷ مترو بر کیفیت زندگی مناطق محروم پایتخت

معاون شهردار تهران گفت: خط ۶ و ۷ متروی تهران کیفیت زندگی مردم و مناطق محروم پایتخت را تغییر می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مازیار حسینی در حاشیه مراسم ورود دستگاه حفار مترو به ایستگاه میدان شهدا با اشاره به این‌که عرقی که در این فضا بر صورت شما کارکنان نشسته است مقدس است، گفت: کسانی هستید که در این رطوبت، گرما و آلودگی مجاهدت می‌کنید و باید به شما خداقوت بگویم.

وی با بیان این‌که ما در خط ۶ مترو با زحمت و همت شما عزیزان نتایج خوبی به دست آورده‌ایم، عنوان کرد: امیدوارم با دقت و سرعت رکوردی ماندگار در تاریخ ناوگان ریلی پایتخت به ثبت برسانیم.

معاون شهردار تهران با بیان این‌که امیدواریم تلاش ما باعث آرامش شهروندان پایتخت شود، گفت: خط ۶ و ۷ مترو که جنوب شرق تا شمال غرب تهران را پوشش می‌دهد نقش بسیار مؤثری در کیفیت زندگی مردم در مناطق محروم دارد.

حسینی تأکید کرد: به‌طور حتم، صبر نمی‌کنیم تمام پروژه به اتمام برسد بلکه به محض اتمام ایستگاه‌های در دست احداث آن‌هایی که آماده باشند را به بهره‌برداری می‌رسانیم.

حسینی با اشاره به فعالیت ٧٨ جبهه کاری در خط ٦ مترو علت پیشرفت چشمگیر پروژه در مدت زمان اندک است، گفت: خط ٦ مترو بطول ٣١ کیلومتر و بهره‌برداری از ٢٩ ایستگاه ٦ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان هزینه دارد.

مازیار حسینی در حاشیه این مراسم با اشاره به جزییات عملیات عمرانی محل انفجار شهران را اعلام کرد و گفت: متأسفانه بد اخلاقی‌های رسانه‌ای را در این حادثه شاهد بودیم. این در حالیست که اکنون تنها تحکیم بستر محل حادثه در حال انجام است.

به گفته معاون شهردار تهران، وقتی ٧هزار متر مکعب خاک در یک محل از بین رفته، قطعاً نمی‌توان در یک مرحله محل را پر کرد، لذا اکنون عملیات تحکیم بستر ثانویه با تزریق بتون در دست اجراست.

 

وی اظهارکرد: پس از راه‌اندازی مسیر برای رفاه شهروندان، طی چند روز اخیر با همکاری پلیس، مجدداً انحراف ترافیکی داده شده تا عملیات تحکیم صورت گیرد.