همایش مدیریت بیمارستانی در ارتقای دانش مدیران مؤثر است

معاون کل وزارت بهداشت همایش مدیریت بیمارستانی در ارتقای دانش مدیران مؤثر است معاون کل وزارت بهداشت با بیان این‌که برگزاری همایش مدیریت بیمارستان در ارتقا دانش مدیران نقش به‌سزایی دارد، عنوان کرد: در این همایش باید به نقش مدیران بیمارستان در ارتقای سلامت جامعه، حفاظت مالی مردم از مخاطرات مالی حوزه سلامت و همچنین […]

معاون کل وزارت بهداشت

همایش مدیریت بیمارستانی در ارتقای دانش مدیران مؤثر است

معاون کل وزارت بهداشت با بیان این‌که برگزاری همایش مدیریت بیمارستان در ارتقا دانش مدیران نقش به‌سزایی دارد، عنوان کرد: در این همایش باید به نقش مدیران بیمارستان در ارتقای سلامت جامعه، حفاظت مالی مردم از مخاطرات مالی حوزه سلامت و همچنین نحوه پاسخگویی و رضایت مردم بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، ایرج حریرچی در آستانه برگزاری هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی، اظهار کرد: بیمارستان‌ها در تمام کشورهای دنیا یکی از محل‌های اصلی هزینه کرد نظام سلامت است، به همین دلیل مدیریت بیمارستان یک امر پیچیده است.

 وی افزود: بیمارستان محلی است که باید در تمام روزهای سال و به صورت شبانه‌روز آماده خدمت رسانی باشد و در شرایط اورژانس بتوانند بهترین خدمت را در کم‌ترین زمان ارایه دهد به همین دلیل مدیران بیمارستان‌ها با حجم کار انبوهی مواجه هستند.

 معاون کل وزارت بهداشت در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل ما برای مدیریت بیمارستان‌ها نیازمند به مدیران شایسته و کارآمد هستیم که نسبت به علم روز دنیا آگاهی داشته باشند و بتوانند بیمارستان را که یک نظام پیچیده است، مدیریت کنند.

 حریرچی با بیان این‌که برگزاری همایش مدیریت بیمارستانی در ارتقا دانش مدیران نقش به‌سزایی دارد، عنوان کرد: هم چنین برگزاری این همایش‌ها در تبادل تجربیات و ایده‌های موفق که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند، می‌تواند مؤثر باشد.

 

 وی یادآور شد: در این همایش باید به نقش مدیران بیمارستان در ارتقای سلامت جامعه، حفاظت مالی مردم از مخاطرات مالی حوزه سلامت و هم چنین نحوه پاسخگویی و رضایت مردم بیش‌تر مورد توجه قرار بگیرد.