بنزین گران نمی‌شود

رئیس کمیسیون انرژی مجلس بنزین گران نمی‌شود  رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه قیمت بنزین باید منطقی باشد، گفت: افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس نیست. به گزارش ایلنا، فریدون عباسی‌دوانی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: هیچ بحثی روی افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و مجلس نیز روی این موضوع […]

رئیس کمیسیون انرژی مجلس

بنزین گران نمی‌شود

 رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه قیمت بنزین باید منطقی باشد، گفت: افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس نیست.

به گزارش ایلنا، فریدون عباسی‌دوانی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: هیچ بحثی روی افزایش قیمت بنزین مطرح نیست و مجلس نیز روی این موضوع کار نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به اوضاع گرانی و تورم در کشور به اندازه کافی به مردم فشار وارد می‌شود، بنابراین نباید با افزایش قیمت سوخت فشارها را دو‌چندان کنیم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس، تصریح کرد: هر طرحی ابتدا باید بررسی شود. قطعا قیمت بنزین نیز باید منطقی باشد و این موضوع در دستور کار مجلس قرار ندارد.

وی درباره طرح تخصیص بنزین به خانوار به جای خودرو، گفت: طرح‌های مختلفی در این رابطه مطرح است، صاحب‌نظران، کارشناسان اندیشکده‌ها مسأله را بررسی می‌کنند و مجلس نیز مطالعات لازم را انجام می‌دهد تا به پیشنهاد مشخص برسیم، اگر تصمیمی‌در این خصوص حاصل شد در کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه مطرح شده و حتماً دولت توجیه می‌شود، نمی‌توانیم قانونی ارائه دهیم که دولت نتواند آن را اجراء کند.

عباسی‌دوانی یادآور شد: دولت، مجلس و بخش‌خصوصی باید نظرات خود را اعلام کنند و در صورت نتیجه‌بخش بودن به اطلاع عموم خواهد رسید.