کشف بیش از ۹ تن مواداولیه پتروشیمی قاچاق در ری

 کشف بیش از ۹ تن مواداولیه پتروشیمی قاچاق در ری   رئیس صنعت،معدن‌وتجارت شهرستان ری از کشف ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواداولیه پتروشیمی به ارزش چهار میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایرنا، موسی احمدی اظهار داشت: در راستای طرح بازرسی از انبارهای این شهرستان جهت مبارزه با […]

 کشف بیش از ۹ تن مواداولیه پتروشیمی قاچاق در ری

  رئیس صنعت،معدن‌وتجارت شهرستان ری از کشف ۹ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواداولیه پتروشیمی به ارزش چهار میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، موسی احمدی اظهار داشت: در راستای طرح بازرسی از انبارهای این شهرستان جهت مبارزه با کالای قاچاق و ثبات اقتصادی مأموران اداره صنعت،معدن‌وتجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ری موفق به کشف و شناسایی این انبار شدند.

احمدی با بیان اینکه تخلف در زمینه اخفاء و امتناع از عرضه انجام شده است، افزود: فرد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه در نظر گرفته شده برای این پرونده از سوی تعزیرات مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، خاطرنشان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومت ی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق بدون کمترین اغماضی برخورد انجام می‌شود، ادامه داد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

 شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر؛ شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن‌آباد است.