رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس‌هاي بانکي و امداد مشتريان

رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس‌هاي بانکي و امداد مشتريان آيين رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس‌هاي بانکي و امداد مشتريان بانک انصار با حضور مهدي‌رضايي؛ مديرعامل و محمدمهدي متولي سرپرست معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره۳ برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک انصار، در اين مراسم مهدي […]

رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس‌هاي بانکي و امداد مشتريان

آيين رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس‌هاي بانکي و امداد مشتريان بانک انصار با حضور مهدي‌رضايي؛ مديرعامل و محمدمهدي متولي سرپرست معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره۳ برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بانک انصار، در اين مراسم مهدي رضايي با تبريک ميلاد حضرت رسول‌اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، راه‌اندازي و ايجاد اين مرکز را گامي مهم درعرصه فناوري اطلاعات بانک انصار دانست. رضايي با قدرداني از سرپرست، مسؤولين و کارشناسان معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات، تقويت اين بخش را راهبرد کليدي تشکيل بانک دانست و اظهار داشت: اين راهبرد موجب تمايز بانک انصار از ديگر بانک‌ها و مزيت رقابتي آن در ارائه خدمات نوين و روزآمده شده است. وي با اشاره به توان بخش فناوري اطلاعات به عنوان يک واحد درآمدزا و مزيت‌آفرين درشبکه بانکي کشور و انصار، افزود: ضرورت پيشتازي، پرچمدار بودن، پيش‌بيني و ارائه خدمات منحصربه‌فرد و حتي جلوتر از نياز روز مشتريان؛ با بازسازي و تکميل مستمر اين بخش همراه با ارتقاي و توانمندسازي سرمايه‌هاي انساني امکان‌پذير است.