۳۱۰۷ مناقصه – شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان – واگذاری امور مربوط به خدمات دفتری و امور اجرایی سوختگیری هواپیمایی

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای نوبت دوم شماره ۲۴۳۱۰/۸۰۰ تاریخ گشایش پاکات مهلت بارگذاری پاکات در سامانه ستاد زمان جلسه توجیهی مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال) مبلغ برآورد اولیه (ریال) تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ستاد موضوع مناقصه ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۶/۰۹/۹۹ تا ساعت […]

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای

نوبت دوم

شماره ۲۴۳۱۰/۸۰۰

تاریخ گشایش پاکات

مهلت بارگذاری پاکات در سامانه ستاد

زمان جلسه توجیهی

مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)

مبلغ برآورد اولیه (ریال)

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ستاد

موضوع مناقصه

ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۶/۰۹/۹۹

تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۵/۰۹/۹۹

ساعت ۱۰:۰۰ صبح ۱۰/۰۹/۹۹

۰۱/۰۹/۹۹

۱٫۰۲۵٫۶۴۸٫۶۱۶

۲۰٫۵۱۲٫۹۷۲٫۳۲۵

۱۸/۰۸/۹۹

واگذاری امور مربوط به خدمات دفتری

ساعت ۰۹:۰۰ صبح مورخ ۱۶/۰۹/۹۹

تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۱۵/۰۹/۹۹

ساعت ۱۰:۰۰ صبح ۱۰/۰۹/۹۹

۰۱/۰۹/۹۹

۱٫۲۷۱٫۹۳۹٫۵۰۳

۲۵٫۴۳۸٫۷۹۰٫۰۵۹

۱۸/۰۸/۹۹

واگذاری امور اجرایی سوختگیری هواپیمایی

 

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان در نظر دارد مناقصه عمومی مربوط به خدمات امور دفتری به شماره فراخوان (۲۰۹۹۰۹۱۹۱۵۰۰۰۰۰۷) و مناقصه عمومی مربوط به امور اجرایی سوختگیری هواپیمایی به شماره فراخوان (۲۰۹۹۰۹۱۹۱۵۰۰۰۰۰۶) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و گشایش پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

متقاضیان می‌توانند بعد از انتشار فراخوان در سامانه ستاد نسبت به دریافت اسناد این مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نمایند.

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارایه پاکت (الف) به آدرس اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب پمپ بنزین، امور قراردادها و تلفن تماس امور قراردادها: ۳۶۲۴۴۶۱۸-۰۳۱ تلفن تماس شرکت: ۵-۳۶۲۴۷۰۰۱-۰۳۱

۱٫      اساسنامه شرکت پیمانکاری باید مؤید ارتباط رشته کاری پیمانکار با وظایف محوله باشد.

۲٫      ارایه تصاویر کلیه صفحات اساسنامه شرکت و کارت ملی و شناسنامه مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت و تصویر ثبت آگهی شرکت به همراه آخرین تغییرات در روزنامه رسمی و کد اقتصادی و شناسه ملی الزامی است.

۳٫      دارا بودن و ارایه گواهی نامه تأیید صلاحیت کار معتبر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان محل فعالیت

۴٫      دارا بودن و ارایه گواهی نامه تأیید صلاحیت ایمنی معتبر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان محل فعالیت

۵٫      کلیه مستندات ارایه شده اصل و یا برابر با اصل باشد.

۶٫      قیمت ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارایه گردد (خرید کالای خارجی که مشابه تولید داخلی دارند ممنوع می‌باشد.)

۷٫      کلیه پیمانکاران می‌بایست حداقل تا ۴۸ ساعت قبل از تحویل پاکات صورتجلسه توجیهی را دریافت و با علم و آگاهی کامل اعلام نرخ نمایند.

(ضمناً ارایه کپی ضمانتنامه در تاریخ ارایه پیشنهاد، جهت اخذ تاییدیه های لازم ضمانتنامه به واحد امور مالی منطقه الزامی است)

لازم به توضیح است کلیه مدارک متقاضیان می‌بایست به ترتیب اشاره شده در آگهی در سامانه ستاد بارگذاری گردد.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

ضمناً متن آگهی در سایت www.shana.ir و اسناد مناقصه در سایت های ذیل قابل رویت می‌ّ‌باشد.

http://iets.mporg.ir و www.monaghese.portal.niopdc.ir

 

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان

 

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب پمپ بنزین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان

تلفن تماس ستاد: ۵-۳۶۲۴۷۰۰۱-۰۳۱ و ۳۶۲۴۴۴۲۷-۰۳۱  کد پستی : ۶۷۴۵۵-۸۱۷۳۷