رونمایی از سامانه املاک تملیکی بانک ملی

رونمایی از سامانه املاک تملیکی بانک ملی با هدف ساماندهی، مدیریت بهینه و شفاف‌سازی عملکرد بانک در زمینه املاک تملیکی، سامانه الکترونیکی املاک تملیکی بانک ملی ایران (سات) رونمایی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی با ذکر این‌که هزینه‌ها چالش‌ بزرگی برای مؤسسات مالی و اعتباری هستند، گفت: یک بنگاه […]

رونمایی از سامانه املاک تملیکی بانک ملی

با هدف ساماندهی، مدیریت بهینه و شفاف‌سازی عملکرد بانک در زمینه املاک تملیکی، سامانه الکترونیکی املاک تملیکی بانک ملی ایران (سات) رونمایی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی با ذکر این‌که هزینه‌ها چالش‌ بزرگی برای مؤسسات مالی و اعتباری هستند، گفت: یک بنگاه مالی و اعتباری باید درآمدزا بوده و به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه‌ها باشد. باید به سمتی برویم که هزینه‌های اصلی بانک را شناسایی کنیم. یکی از این هزینه‌ها در حوزه ساختمان و املاک تملیکی است که ضروری است کاهش یابد لذا ایجاد سامانه‌ای که بتواند آمار صحیح و دقیقی به مدیران برای ساماندهی و برنامه‌ریزی بهتر بدهد، لازم و ضروری بود.

عضو هیأت مدیره بانک ملی ضمن تأکید بر این‌که باید به واحدهای تولیدی و اقتصادی کمک کرد، گفت: بانک ملی ایران به دنبال آن است تا با فروش، مشارکت و انعقاد عقد اجاره به شرط تملیک به واحدهای اقتصادی کمک کند تا بتوانند با اشتغال‌زایی به رونق اقتصادی و رضایتمندی هموطنان کمک کنند.

 

آیین رونمایی و همایش آموزشی سامانه املاک تملیکی با حضور برات کریمی، عضو هیأت مدیره و محمودشایان، معاونت امور پشتیبانی و تعدادی از مدیران امور، رؤسای ادارات مرکزی و مسؤولان ادارات امور شعب در محل اداره کل آموزش بانک ملی برگزار شد. پس از رونمایی از این سامانه، همایش فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد.