۲۹۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباط بانک ملت

۲۹۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباط بانک ملت مرکز ارتباط ملت- وابسته به بانک ملت- در ۳ ماهه نخست امسال به بیش از ۲۹۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، علاوه بر ۲۹۰ هزار تماس تلفنی، در ۳ ماه اول سال جاری همچنین ۳۹۲ پست الکترونیک و ۵۶۱ پیام کوتاه برای مرکز […]

۲۹۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباط بانک ملت

مرکز ارتباط ملت- وابسته به بانک ملت- در ۳ ماهه نخست امسال به بیش از ۲۹۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علاوه بر ۲۹۰ هزار تماس تلفنی، در ۳ ماه اول سال جاری همچنین ۳۹۲ پست الکترونیک و ۵۶۱ پیام کوتاه برای مرکز ارتباط ملت ارسال شده که جمع کل تماس‌ها با این مرکز از ۳ روش یادشده را به ۲۹۱ هزار و ۳۵۸ فقره رسانده است.

براساس این گزارش، بیش‌ترین تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت مربوط به بانکداری اینترنتی با بیش از ۵۱ هزار فقره تماس، خودپرداز و کارتخوان فروشگاهی با بیش از ۴۴ هزار فقره تماس و کارت‌های بانکی با بیش از ۳۸ هزار فقره تماس بوده است.

 

براساس این گزارش، مشتریان بانک ملت می‌توانند با تماس شبانه‌روزی با مرکز ارتباط ملت به شماره‌های ۱۵۵۶ در تهران و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ در شهرستان‌ها، پاسخ سؤالات خود را درباره انواع خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، همراه بانک، مغایرت‌های مالی، ارز، تسهیلات، سپرده‌ها، بورس، باشگاه مشتریان، بازرسی و کدبانک(USSD) دریافت کنند.