۳۱۱۸ مناقصه – شركت ملی پالايش و پخش فرآورده­ های نفتی ايران – ارایه خدمات جنبی دفتری، رانندگي و فناوری اطلاعات

كد فراخوان :     ۲۰۹۹۰۹۳۶۹۶۰۰۰۰۰۱  نوبت اول   شركت ملي پالايش و پخش فرآورده­هاي نفتي ايران در نظر دارد ارایه خدمات جنبي دفتري، رانندگي و فناوري اطلاعات اين شركت راطبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصه عمومي به صورت يك مرحله‌اي به شركت­هاي ذيصلاح و واجد شرايط واگذار نمايد. از متقاضياني كه داراي شرايط […]

كد فراخوان :     ۲۰۹۹۰۹۳۶۹۶۰۰۰۰۰۱ 

نوبت اول

 

شركت ملي پالايش و پخش فرآورده­هاي نفتي ايران در نظر دارد ارایه خدمات جنبي دفتري، رانندگي و فناوري اطلاعات اين شركت راطبق شرايط و مدارك مربوطه از طريق برگزاري مناقصه عمومي به صورت يك مرحله‌اي به شركت­هاي ذيصلاح و واجد شرايط واگذار نمايد. از متقاضياني كه داراي شرايط ذيل مي‌باشند، درخواست مي‌گردد تا ساعت ۱۴:۳۰ روز يكشنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۳۹۹ تصاوير صفحات مربوطه را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت www.setadiran.ir(ستاد) دريافت و مدارك درخواستي را تا ساعت ۱۴:۳۰ روز  دوشنبه مورخ ۲۴/ ۰۹/۱۳۹۹ تكميل و در نشاني اينترنتي يادشده بارگزاري نمايند. ضمناً شماره  تلفن:  ۶۱۶۳۹۱۰۴  براي پاسخگويي به متقاضيان اعلام مي‌گردد.

 

الف- شرايط مناقصه‌گران

۱-   داشتن شخصيت حقوقي مستقل                                                           ۲- داشتن تجهيزات و امكانات و تخصص لازم و توانايي انجام كار مطابق استانداردهاي رايج در صنعت نفت

۳-داشتن توانايي مالي و فني كافي جهت اجراي موضوع پيمان                              ۴- ارایه آگهي تأسيس و آگهي آخرين تغييرات

۵-   ارایه شناسنامه مالي و شماره اقتصادي                                                  ۶- انطباق موضوع مناقصه با موضوع فعاليت شركت مندرج در اساسنامه

۷-ارایه آگهي تأسيس و آگهي آخرين تغييرات

توجه: لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق نمايند.

ب- شرايط و مشخصات كار و شركت در مناقصه

۱-   مدت اجراي قرارداد يك‌سال شمسي مي‌باشد.     

۲-  برآورد اوليه اجراي كار ۱۱۹٫۴۶۷٫۱۷۳٫۲۲۷ ريال (بدون احتساب ۹ درصد ماليات بر ارزش افزوده)

۳-   مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار: ۵٫۰۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (به صورت نقدي يا ضمانتنامه بانكي)

۴-   زمان دريافت اسناد مناقصه: تا ساعت ۱۴:۳۰روز سه‌شنبه مورخ ۰۲/۱۰/۱۳۹۹ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت www.setadiran.ir(ستاد)

۵-   آخرين مهلت تحويل پاكت پيشنهاد قيمت:  تا ساعت ۱۴:۳۰ روز يكشنبه ۱۴/۱۰/۱۳۹۹ از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت www.setadiran.ir(ستاد).

۶-    مدت اعتبار پيشنهادها: ۹۰ روز

۷-   زمان و محل بازگشايي پاكت پيشنهاد قيمت: روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۹ در آدرس: خيابان استاد نجات اللهي، خيابان ورشو، ساختمان غدير، پلاك ۴، طبقه چهارم، سالن جلسات شماره ۲٫                                                                                                                                   (لازم به ذكر است در صورت هرگونه تغيير زمان دقيق جلسه بازگشايي مراتب از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت www.setadiran.ir(ستاد) به مناقصه‌گران اطلاع داده خواهد شد.)

ج- مدارك مورد نياز

۱-   ارایه صورت‌هاي مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي    

۲-   ساير موارد در اسناد ارزيابي (RFQ) درج گرديده است.

پس از بررسي مدارك و اسناد ارزيابي تكميل شده واصله از سوي مناقصه‌گران و انجام ارزيابي، اسناد مناقصه بين شركت‌هاي واجد شرايط توزيع خواهد شد. بديهي است در صورت عدم انطباق موضوع فعاليت شركت با موضوع مناقصه و همچنين عدم رضايت كارفرما از عملكرد مناقصه‌گران، مدارك شركت مزبور مورد بررسي قرار نخواهد گرفت. ارایه مدارك و فرم‌‌هاي استعلام ارزيابي تكميل شده از سوي مناقصه‌گران هيچگونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.

شركت ملي پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران        WWW.NIORDC.IR

WWW.SHANA.IR

HTTP://IETS.MPORG.IR