آگهـي مزایده عمومی […]
آگهـي مزایده عمومی
نوبت دوم
*شرايط مزايده كتبي :
۱-متقاضيان مي بايست قبل ازشركت درمزايده كتبي از محل مذكور مورد مزایده بازديد به عمل آورند .
۲- شركت كنندگان درمزايده مي بايست ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد به ترتیب برای قطعه ، زمین شماره ۱ واقع درخیاباندكتر شريعتي جنب مدرسه مبلغ
۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ، زمین شماره ۲ واقع خیابان شهید قندی تقاطع شریعت ۱۵مبلغ ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ریال، زمین شماره ۳ واقع دردر خ کشاورز غربی شالیزار یک مبلغ
۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالو زمین شماره ۴ واقع در جنب هتل پارمیس مبلغ ۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ، زمین شماره ۵ واقع در خيابان آزادگان کوچه شريعت ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰ریال، زمین
شماره ۶ واقع در خيابان آيت خیابان شهیدباغچقیمبلغ ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ، زمین شماره ۷واقع در کبودوال نبش کوچه فرشته ۲ مبلغ ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال و زمین
شماره ۸ واقع در انتهاي خیابان آيت مبلغ ۱۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شرکت در مزایده در وجه بانك ملي شعبه مركزي علي آبادكتول به حساب جاري
۵۰۳۱۰۴۲۰۶۹ بانک ملت شعبه مركزيعلي آباد كتولواريز نمايند، سپرده مزبور پس از تنظیم مبایعه نامه مسترد ميگردد .
۳- در صورتيكه برندگان اول، دوم و سوم از خرید منصرف شوند سپرده هاي آنها به ترتيب به نفع شهرداري ضبط خواهد شد .
۴- هزينههاي دولتي از جمله عوارض ، ماليات , هزينههاي انتقال و كارشناسيو درج آگهي و۰۰۰ در حد مقررات به عهده برندگان مزایده کتبی خواهد بود.
۵- شهرداري در رد يا قبولي يك يا كليه پيشنهادات مختار ميباشد .
۶-پيشنهاد دهندگان بايد رعايت منع مداخله كارمندان دولت در معاملات دولتي و كشوري را بنمايند.
۷- به پیشنهادات مخدوش و نا خوانا ترتیب اثرداده نخواهد شد.
۸- قیمت پایه کارشناسی زمین شماره ۱ مسکونی مبلغ ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال و تجاری مبلغ ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال ، شماره ۲ مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال ، شماره ۳ مبلغ
۱٫۷۰۰٫۰۰۰ ریال و شماره ۴ مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال ، شماره ۵ مبلغ ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال، شماره ۶ مبلغ ۸۵۰٫۰۰۰ ریال، شماره ۷ مسکونی مبلغ ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و
تجاری مبلغ ۴٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال و شماره ۸مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می باشد .
۹-شرکت کنندگان، اسناد مزایده( کروکی و مشخصات زمین درپشت صفحه میباشد و…) وبرگه پیشنهاد قیمت را میتوانند از امور قراردادهای شهرداری یا
از سایت www.aliabad.irدریافت و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر ، باشماره تلفنهای ۶-۳۴۲۲۲۵۲۵ داخلی۲۲۵ تماس حاصل نمایند.
۱۰- متقا ضیان شرکت درمزایده, متقاضیان برگه پیشنهاد قیمت را در پاکت (ب) و اسناد مزایده و فیش واریزی را در پاکت (الف) قرار داده و به دبیرخانه شهرداری تا
پایان وقت اداری تا مورخ۹۵٫۰۵٫۰۴ جهت شرکت در مزایده تحویل نمایند.
۱۱- بازگشایی پاکتهای رسیده راس ساعت۱۴:۱۵ مورخ۹۵٫۰۵٫۰۵در محل شهرداري انجام خواهد شد .
انتشار نوبت اول : ۹۵٫۰۴٫۲۲
انتشار نوبت دوم: ۹۵٫۰۴٫۲۹
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.