۳۱۲۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب زابل – قرائت کنتور آب و توزیع صورت حساب وصول مطالبات، انجام خدمات شناسایی، جمع آوری و تبدیل به مجاز انشعابات غیرمجاز و…

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شرکت آب و فاضلاب زابل در نظر دارد به استناد آیین نامه معاملات شرکت‌های سهامی آب و فاضلاب شهری و استانی، به منظور انجام خدمات قرائت کنتور آب و توزیع صورت حساب وصول مطالبات، انجام خدمات شناسایی، جمع آوری و تبدیل به مجاز انشعابات غیرمجاز و اخذ حق انشعاب، تفاوت […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شرکت آب و فاضلاب زابل در نظر دارد به استناد آیین نامه معاملات شرکت‌های سهامی آب و فاضلاب شهری و استانی، به منظور انجام خدمات قرائت کنتور آب و توزیع صورت حساب وصول مطالبات، انجام خدمات شناسایی، جمع آوری و تبدیل به مجاز انشعابات غیرمجاز و اخذ حق انشعاب، تفاوت حق انشعاب، جرائم انشعابات غیر مجاز و سایر خدمات مرتبط در شهرستان‌های زابل، هامون، نیمروز و شهر بنجار مطابق مشخصات زیر از شرکت‌های واجد شرایط و تعیین صلاحیت شده توسط اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی و دارای تأییدیه معتبر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل از اداره کل نظارت بر نظام‌های جبران خدمت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل آورد.

۱-کارفرما: شرکت آب و فاضلاب زابل

۲- موضوع مناقصه: انجام خدمات قرائت کنتور آب و توزیع صورت حساب، وصول مطالبات، انجام خدمات شناسایی، جمع آوری و تبدیل به مجاز انشعابات غیر مجاز و اخذ حق انشعاب، تفاوت حق انشعاب و جرائم انشعابات غیر مجاز و سایر خدمات مرتبط در شهرستان‌های زابل، هامون، نیمروز و شهر بنجار

۳-نوع فعالیت و رتبه شرکت: شرکت‌های پشتیبانی و خدماتی که مجوز فعالیت در امور خدمات عمومی را دارا می‌باشند(حداقل رتبه ۷)

۴-مدت زمان اجرای کار: به مدت یک سال شمسی پیش بینی شده است.

۵-محل انجام خدمات: شهرستان‌های زابل، هامون، نیمروز و شهر بنجار

۶-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۷۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰ (هفتصد و نود و دو میلیون) ریال ونوع تضمین: الف-رسید بانکی واریز وجه نقد ب-ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامه‌های صادره از سوی مؤسسات اعتباری غیر بانکی که دارای مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هستند به نفع کارفرما.

۷-تاریخ و مهلت تهیه و تحویل اسناد مناقصه:

مهلت تهیه اسناد مناقصه: از تاریخ ۱۲/۰۹/۱۳۹۹ لغایت ۱۵/۰۹/۱۳۹۹ می‌باشد.

آخرین مهلت بارگذاری اسناد مناقصه: ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۵/۰۹/۱۳۹۹ می‌باشد.

لذا شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند پس از انتشار فراخوان با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.irو با پرداخت مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ (دویست هزار) ریال، اسناد مناقصه را دریافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه و در مواعد زمانی مندرج در سامانه مدارک لازم شامل پاکات (الف)،(ب)،(ج) را مطابق با شرایط مناقصه تهیه و به صورت فایل‌های pdf در سامانه فوق بارگذاری نمایند.