نوبت دوم فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱وکداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه […]
نوبت دوم
فراخوان مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه به شناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱وکداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس به شماره(۲۰۹۹۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۳)را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران وگشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات : روزسهشنبه مورخ۱۱/۰۹/۱۳۹۹میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز سهشنبهمورخ ۱۸/۰۹/۱۳۹۹
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۰۰ روزیکشنبه مورخ۳۰/۰۹/۱۳۹۹
زمان گشایش پاکتها:ساعت ۱۳:۰۰ظهرروز دوشنبه مورخ۰۱/۱۰/۱۳۹۹ در سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه
مهلت اعتبار پیشنهادات: ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۹
ميزان سپرده شركت درمناقصه: مبلغ۲٫۹۶۵٫۳۱۲٫۹۵۰ریال (دو میلیارد و نهصد و شصت و پنج میلیون و سیصد و دوازده هزار و نهصد و پنجاه ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبارحداقل سه ماه ويا واريز وجه نقد به شماره حساب۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ((شبا ۴۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶ir)) با شناسه واریز ۹۸۲۱۲۳۸۲۲۱۰۰۰۷۴۰۰۱۱۱۲۹۰۶۳۷۸۱۱۶به نام دانشکده علوم پزشکی ساوه: ضمانتنامه و یا فیش واریزی تاپايان وقت اداري روزیکشنبه۳۰/۰۹/۱۳۹۹ به آدرس: ساوه، میدان مادر،ابتدای خیابان جمهوری،ساختمان شماره یک،ستاددانشکده علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی ساوه، کدپستی:۷۶۶۵۱ –۳۹۱۹۶ تحويل اداره پشتیبانی واموررفاهی گردد.فایلpdfضمانتنامه درسامانه تدارکات بارگذاری شود.
براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن اداره امورپشتیبانی وامور رفاهی ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ تماس فکس ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ یا به سایت دانشکده به نشانی http://www.savehums.ac.ir ويا به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mprog.irمراجعه فرمایيد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه:مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱دفتر ثبت نام:۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶۸
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.