رشد تراکنشهای سامانه سپهر بانک صادرات تعداد تراکنشهای موفق انجام گرفته از طریق سامانه سپهر بانک صادرات ایران در خرداد ماه سالجاری ٧ درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است. به گزارش مناقصهمزایده، میانگین تعداد تراکنش روزانه سامانه سپهر در خرداد ماه بالغ بر ١٨میلیون و ٦٥٣ هزار مورد بوده که […]
رشد تراکنشهای سامانه سپهر بانک صادرات
تعداد تراکنشهای موفق انجام گرفته از طریق سامانه سپهر بانک صادرات ایران در خرداد ماه سالجاری ٧ درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است.
به گزارش مناقصهمزایده، میانگین تعداد تراکنش روزانه سامانه سپهر در خرداد ماه بالغ بر ١٨میلیون و ٦٥٣ هزار مورد بوده که این میزان بیانگر رشد ٧ درصدی تعداد تراکنشها نسبت به ماه قبلتر میباشد. براساس این گزارش، این بانک با بیش از ٣هزار شعبه و واحد بانکی به عنوان بانک پیشگام در عرصه بانکداری نوین و انجام روزانه میلیونها تراکنش از طریق درگاههای مختلف الکترونیکی نقش بهسزایی در کاهش هزینهها، آلودگی هوا و سفرهای درون شهری دارد.
براساس این گزارش، بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تأمین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفهجویی دروقت و هزینه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راهاندازی سیستم پردازش هوشمند رایانههای (سپهر) در شعب خود اقدام نموده است.
با توجه به مزیتهایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنیت بالای این سامانه گروههای مختلف و مشتریان استقبال روزافزونی برای استفاده از آن نشان میدهند.
شایان ذکر است در سایر بخشها و خدمات بانکی در سال جاری نیز مشتریان ضمن بهرهمندی از خدمات مطلوب بانک صادرات در نظرسنجیهای انجام شده توسط مجموعههای مرتبط مستقل مراتب رضایتمندی خود از کیفیت خدمات دریافتی از این بانک را ابراز کردهاند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.