عدم تأثیرگذاری کاهش نرخ ارز بر بازار خودروهای سنگین نائبرئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، گفت: کاهش نرخ ارز هیچگونه تأثیری بر بازار خودروهای سنگین نداشته است. رضا رستمی، در گفتوگو با خبرخودرو، اظهار داشت: علیرغم اینکه با افزایش قیمت ارز قیمت خودروهای سنگین لاستیک و قطعاتیدکی آن افزایش مییابد، اما متأسفانه با […]
عدم تأثیرگذاری کاهش نرخ ارز بر بازار خودروهای سنگین
نائبرئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، گفت: کاهش نرخ ارز هیچگونه تأثیری بر بازار خودروهای سنگین نداشته است. رضا رستمی، در گفتوگو با خبرخودرو، اظهار داشت: علیرغم اینکه با افزایش قیمت ارز قیمت خودروهای سنگین لاستیک و قطعاتیدکی آن افزایش مییابد، اما متأسفانه با کاهش قیمت ارز شاهد کاهش قیمت در این بخش نیستیم. ضمن اینکه در بازار خودروهای سنگین خرید و فروشی انجام نمیشود. وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه در فصل مرکبات و صیفیجات قرار داریم، تقاضا در بخش کامیونت بهویژه در شهر مازندران نسبت به دیگر خودروهای سنگین بیشتر است. نائبرئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور، درباره مشکل کمبود لاستیک کامیونداران، گفت: خوشبختانه مشکل کمبود لاستیک کامیونداران از زمانی که توزیع لاستیک به سازمان راهداری محول شده تا حدودی رفع شده است. رستمی، در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه سرمایهگذاری در بخش حملونقل بهرهور نیست، خاطرنشان کرد: در حالحاضر با توجه به افزایش قیمت قطعاتیدکی، لاستیک و هزینههای جاری سرمایهگذاری در صنعت حملونقل را پیشنهاد نمیکنم و به اعتقاد بنده سرمایهگذاری در بخشهای دیگر سودآورتر خواهد بود. اما با کاهش قیمت خودروهای سنگین، قطعاتیدکی و لاستیک در آینده میتوان به بهرهوری در این بخش امیدوار بود. نائبرئیس کانون انجمنهای صنفی شرکتهای حملونقل داخلی کشور ضمن ابراز امیدواری به بهبود روابط سیاسی کشور در آینده، بیان کرد: متأسفانه در سالهای اخیر تحریمها و محدودیتهای انتقال ارز در کشور نوسازی ناوگان حملونقل را به تعویق انداخته و علیرغم اینکه دولت پیگیر آن است اما این روند بهکُندی پیش میرود و عملاً نوسازی در این بخش صورت نگرفته است و امیدواریم با بهبود روابط سیاسی کشور، صنعت حملونقل همانند صنایع دیگر رونق پیدا کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.