همه چیز درباره سوپرکاپ فوتبال ایران

همه چیز درباره سوپرکاپ فوتبال ایران دیدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در سوپرکاپ ایران در کنار زاینده‌رود برگزار می‌شود، باید دید جام در اصفهان می‌ماند یا به لب کارون می‌رود؟ به گزارش «ورزش سه»، دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن باید در اصفهان دیدار سوپرکاپ را برگزار می‌کنند. نکات این بازی را مرور می‌کنیم. *استقلال […]

همه چیز درباره سوپرکاپ فوتبال ایران

دیدار استقلال خوزستان و ذوب‌آهن در سوپرکاپ ایران در کنار زاینده‌رود برگزار می‌شود، باید دید جام در اصفهان می‌ماند یا به لب کارون می‌رود؟

به گزارش «ورزش سه»، دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن باید در اصفهان دیدار سوپرکاپ را برگزار می‌کنند. نکات این بازی را مرور می‌کنیم.

*استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم هفته‌های پانزدهم و سی‌ام به مصاف ذوب‌آهن رفت که در هفته پانزدهم در اصفهان با تک گل مهدی زبیدی و هفته سی‌ام در اهواز با دو گل رحیم زهیوی برنده بازی بود.

*استقلال خوزستان برای لیگ شانزدهم نسبت به لیگ فصل قبل این بازیکنان را از دست داده است: حکیم‌نصاری، روح‌ا…سیف الهی، هادی‌خنیفر، حمدا… ابدام، امیدسینگ، موسی‌کولیبالی، فرناندو خسوس.

* استقلال خوزستان البته این بازیکنان را به تیمش اضافه کرده است: عزت‌ا…پورقاز، ده‌سوزاکایون، مهدی مؤمنی، سیلوا‌ساکونی، رافائل‌روبالو، ابوالفضل‌اعلایی، محمد‌شریفی، سلمان‌بحرانی، حسین‌بهرامی.

*ذوب‌آهن برای لیگ شانزدهم نسبت به لیگ فصل قبل این بازیکنان را از دست داده است: کاوه‌رضایی، هادی‌محمدی، ولیداسماعیل، مسعودحسن‌زاده، احمدامیرکامدار، سیناعشوری، هاشم‌بیگ‌زاده، محمد‌باقرصادقی.

* ذوب‌آهن این بازیکنان را به تیمش اضافه کرده است: جری‌بنگستون، یاسرفیضی، محمد ستاری.

*این دیدار اولین تجربه سرمربیگری رسمی سید سیروس‌پورموسوی خواهد بود.

*این دیدار یک بازی تدارکاتی نیست و هر دو سرمربی می‌توانند به خوبی تیمشان را بشناسند و با برد و یک روحیه عالی به مصاف حریفان خود در لیگ برتر بروند.

• استقلال خوزستان به عنوان قهرمان لیگ برتر و ذوب‌آهن به عنوان قهرمان جام حذفی به این دیدار راه پیدا کرده‌اند.

• قرار شده است هزینه‌های اسکان استقلال خوزستان در اصفهان را تیم میزبان قبول کند تا این بازی در فولاد شهر برگزار شود.

• در هفته اول لیگ برتر استقلال خوزستان مهمان تراکتورسازی است و ذوب‌آهن مهمان سیاه‌جامگان در مشهد خواهد بود.

• ترکیب احتمالی استقلال خوزستان در این بازی این‌گونه است:

گودرز داوودی، محمد طیبی، عزت‌ا…پورقاز، عقیل‌کعبی، دانیال‌ماهینی، میثم‌دورقی، حسین‌بهرامی، رحیم‌زهیوی، فرشاد‌جانفزا، مهدی‌مؤمنی و حسن‌بیت‌سعید.

*عبدا…ویسی که فصل قبل موفق شده بود با تیم استقلال‌خوزستان قهرمان لیگ‌برتر شود، اکنون سرمربی سپاهان اصفهان شده است و باید دید برای تماشای دیدار شاگردان سابقش برابر ذوب‌آهنی‌‌‌ها به ورزشگاه می‌رود یا خیر، اتفاقی که رخ دادن آن بسیار محتمل است.

*ترکیب احتمالی ذوب‌آهن در این بازی این‌گونه است:

محمدرشیدمظاهری، محمدنژادمهدی، وحیدمحمدزاده، قاسم‌حدادی‌فر، مهردادقنبری، علی‌همام، مهدی‌مهدی‌پور، احسان‌پهلوان، مرتضی‌تبریزی، مهدی‌رجب‌زاده، جری بنگستون.

 

گفتنی است، مسابقه فوتبال سوپر جام باشگاه‌های ایران ۲۹ تیر ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و به میزبانی ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود.